تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پس از تصویب اصلاحات قضایی در اسرائیل

محبوبیت «نتانیاهو» ریزش کرد

پس از تصویب اصلاحات قضایی، محبوبیت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که از عاملان اصلی در تصویب این اصلاحات است، ریزش کرده است.

کد خبر: ۱۵۳۳۴۳
۱۷:۵۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

محبوبیت «نتانیاهو» ریزش کرد

دیدارنیوز: در حالی که بحران تصویب اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی ادامه دارد، در نظرسنجی‌های جدید مشخص شد، محبوبیت نخست وزیر اسرائیل که از عاملان اصلی در تصویب این اصلاحات است، کاهش یافته است.

به نقل از خبرگزاری سما، اواخر روز سه‌شنبه نظرسنجی‌های جدیدی از دو شبکه خبری اصلی اسرائیل پخش شد که همگی نشان می‌دهند که اگر اکنون انتخابات پارلمانی برگزار شود، ۶۴ کرسی‌ای که ائتلاف حاکم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم هم اکنون در اختیار دارد به ۵۲ یا ۵۳ کرسی کاهش می‌یابد.

طبق نظرسنجی که "N ۱۲ News" منتشر کرد، در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی جدید تعداد کرسی‌های حزب لیکود به ریاست نتانیاهو از ۳۲ کرسی به ۲۸ کرسی کاهش می‌یابد و طبق نظرسنجی رادیو "Reshet ۱۳" هم تعداد کرسی‌های این حزب کاهش یافته و به ۲۵ کرسی می‌رسد.

این تحولات پس از آن رخ داد که ائتلاف نتانیاهو روز دوشنبه در پارلمان اسرائیل با وجود اعتراضات گسترده مردمی بند "استدلال معقولیت" در طرح اصلاح دستگاه قضایی را به تصویب رساند که براساس آن برخی اختیارات دیوان عالی رژیم کاهش می‌یابد.

در نظرسنجی‌های مذکور، اکثر اسرائیلی‌ها خواهان لغو کامل این طرح یا مذاکره با اپوزیسیون شدند و تنها کمتر از یک چهارم آن‌ها از این طرح حمایت کردند.

این در حالی است که نتانیاهو که متهم به فساد است، گفت که می‌خواهد تا ابتدای ماه نوامبر در مورد تصویب هر طرح دیگری به اجماع برسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی