تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
یاسین سلمانی آبی‌پوش می‌شود؟

استقلال به‌دنبال دلجویی از نکونام و خواباندن اعتراضات!

پس از حضور امیرحسین حسین زاده در تراکتور و بالا گرفتن اعتراض‌ها در اطراف مدیران آبی‌، حالا استقلال برای دلجویی از جواد نکونام و خواباندن اعتراضات به دنبال جذب یاسین سلمانی است!

کد خبر: ۱۵۳۲۷۹
۰۸:۵۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

وعده مدیران استقلال به نکونام؛ به جای حسین‌زاده این بازیکن را می‌گیریم!

دیدارنیوز: باشگاه استقلال نتوانست آخرین گزینه داخلی جواد نکونام را به خدمت بگیرد.

وقتی امیرحسین حسین زاده اعلام کرد، نمی‌تواند اردوی شارلروا را ترک کند و به تیم استقلال بیاید تصور می‌شد، باشگاه بلژیکی به او اجازه حضور در ایران را نمی‌دهد، اما او رضایتنامه قطعی از باشگاه بلژیکی دریافت کرد و با حضور در تبریز با تیم تراکتور قرارداد امضاء کرد. این اتفاق نشان داد، مشکل استقلال پرداخت ۸۰۰ هزار یورو به باشگاه بلژیکی برای دریافت رضایتنامه امیرحسین بود.

حالا باشگاه استقلال برای دلجویی از جواد نکونام و خواباندن اعتراضات به دنبال جذب یاسین سلمانی است! بازیکن تیم امید. نیاز استقلال بازیکن در پست شماره ۱۰ است در حالی که یاسین در پست ۶ یا ۸ بازی می‌کند. قطعا یاسین سلمانی بازیکن با کیفیتی است، اما آیا می‌تواند جای محمد محبی و مهدی قایدی را پر کند؟

جواد نکونام درخواست بازیکنی در فاز تهاجمی را داده بود و وقتی باشگاه نتوانست محمد محبی و مهدی قایدی را حفظ کند، توصیه جذب امیرحسین حسین زاده را به باشگاه داشت، اما اوضاع باشگاه استقلال آنقدر بحرانی است که بازیکنان خودش را نمی‌تواند به اردو برگرداند چه رسد به اینکه یک بازیکن از تیم اروپایی خریداری کند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی