تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

واکنش پرسپولیس به شایعه عدم جذب بازیکن

پس از اینکه پرسپولیس با چند بازیکن خود تمدید کرد، حالا روزهای آرامی در این باشگاه سپری می‌شود و خبری از جذب بازیکن جدید به ویژه مهاجم نیست، اما باشگاه پرسپولیس شایعه عدم جذب بازیکن را رد کرده و گفته بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۳۲۷۲
۲۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲

پرسپولیس

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعات اعلام کرد که بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در فصل نقل و انتقالات بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن جذب خواهد شد و همانطور که پیش از این گفته شد باشگاه در هماهنگی کامل با سرمربی تیم به دنبال رفع نیاز‌های تیم است. اینکه مطرح می‌شود بازیکنی جذب نخواهد شد، کذب محض و در جهت تخریب مدیریت باشگاه است. عده‌ای سعی دارند با پخش شایعات موجب تشویش اذهان عمومی و از بین بردن آرامش تیم و هواداران شوند.»

به گزارش دیدارنیوز، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی با تعدادی از ستاره‌های خود تمدید کرده اما در خط حمله با وجود از دست دادن چند مهره تنها شهاب زاهدی را جذب کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی