تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نقل و انتقالات فوتبال ایران

امیر عابدزاده؛ یک سورپرایز بزرگ؟

در نقل و انتقالات فوتبال ایران، خبر توافق اولیه استقلال با امیر عابدزاده بزرگترین سورپرایز روز شنبه استقلال محسوب می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲۷۲۱
۰۹:۴۹ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

امیر عابدزاده؛ یک سورپرایز بزرگ؟

دیدارنیوز: امیر عابدزاده قصد دارد بر خلاف پدرش، مسیر پرسپولیس به استقلال را برود و آبی‌پوش شود.

استقلال روز‌های پراتفاقی را در نقل و انتقالات پشت سر می‌گذارد. آن‌ها برای جبران روز‌های از دست رفته، بیشتر از سایر باشگاه‌های لیگ برتری فعال هستند.

استقلالی‌ها با یاسین سلمانی و ایمان سلیمی به توافق رسیده‌اند، با گزینه‌های خارجی نکونام وارد مذاکرات نهایی شده‌اند و قصد بازگرداندن قایدی را هم دارند. خبر توافق اولیه استقلال با امیر عابدزاده اما، بزرگترین سورپرایز روز شنبه استقلال محسوب می‌شود.

قایدی استقلال را می‌خواهد

صفحه توییتری UAE Sport News اعلام کرد مهدی قایدی تصمیم گرفته تا در استقلال بماند. قایدی فصل گذشته به صورت قرضی از شباب‌الاهلی به استقلال برگشت و آبی‌ها برای خرید او به باشگاه اماراتی نامه زده‌اند.

آینده مبهم شماره یک استقلال

حسین حسینی، همچنان جزو بازیکنان بلاتکلیف بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود و با توجه به عدم تمایل نکونام به حفظ او و البته عدم علاقه حسینی به ادامه همکاری با استقلال، احتمالاً شماره یک آبی‌ها رسماً از جمع شاگردان نکو، جدا خواهد شد.

مهاجم لالیگایی مدنظر استقلال در راه تهران

باشگاه استقلال پس از ناکامی در جذب چند بازیکن داخلی حالا با نظر نکونام به سراغ دو بازیکن خارجی رفته و قرار است یک هافبک و یک مهاجم خارجی تا اواسط هفته آینده وارد تهران شوند. گفته می‌شود سرجی انریک، مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی یکی از نفرات مورد نظر استقلال است که سابقه بازی در مایورکا، رکرتیوو، آلکورکون، نومانسیا، ایبار، پونفرادینا و اویدو را هم در کارنامه دارد. او در در ۱۹۰ بازی لالیگایی خود ۳۴ گل زده است.

بازگشت سمیعی به استقلال

با نظر اعضای مجمع استقلال، فرشید سمیعی به عنوان عضو موظف هیات مدیره آبی‌ها منصوب گردید. سمیعی پیش از این به عنوان معاون حقوقی استقلال در زمان مدیریت آجورلو و فتح‌الله‌زاده فعالیت می‌کرد.

گلر امید‌ها در آستانه حضور در استقلال

علی خطیر روز گذشته در تماس با مدیرعامل هوادار برای انتقال محمدرضا خالدآبادی به توافق رسیده و او به زودی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه خواهد شد. استقلال قرار است برای رضایتنامه دروازه‌بان ملی‌پوش هوادار مبلغ ۹ میلیارد تومان پرداخت کند.

یاسین در نزدیک‌ترین فاصله به استقلال؟

یاسین سلمانی، اگر طی روز‌های آینده پیشنهاد جدیدی برای لژیونر شدن دریافت نکند، به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت داده و به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که در روز‌های گذشته، مدیر برنامه‌های سلمانی مذاکراتی را با علی خطیر سرپرست مدیرعاملی استقلال داشته و در این زمینه رایزنی‌ها برای جلب رضایت هافبک جوان فوتبال ایران در حال انجام است.

مجیدی به دنبال جذب سیلوا

رافائل سیلوا که قراردادش را با استقلال فسخ کرده و دیگر تمایلی به ادامه همکاری با آبی‌پوشان پایتخت ندارد، گزینه موردنظر فرهاد مجیدی برای تقویت فهرست تیمش است. گفته می‌شود که مجیدی باتوجه به آزاد بودن شرایط جذب رافائل سیلوا، از مدیران الاتحاد کلبا خواسته تا با این مدافع برزیلی سابق استقلال وارد مذاکره شوند.

مذاکره نکونام با عابدزاده

جواد نکونام در روز‌های اخیر با امیر عابدزاده برای حضور در استقلال صحبت کرده و دو طرف به توافقات اولیه هم رسیده‌اند. در صورتی که مذاکرات عابدزاده با استقلالی‌ها به خوبی پیش برود، او به زودی قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد. عابدزاده فصل گذشته عضو تیم پونفرادینا در لالیگا ۲ اسپانیا بود و پس از جدایی از این تیم بازیکن آزاد است.

مدافع جدید استقلال از رفسنجان می‌آید

بعد از جدایی رافائل سیلوا و عدم تمایل جواد نکونام به ادامه همکاری با عارف غلامی، در روز‌های گذشته رایزنی مدیران باشگاه استقلال با ایمان سلیمی آغاز شد و گفته می‌شود که توافقات نهایی با سلیمی انجام شده و این مدافع باتجربه که فصل گذشته در تیم مس رفسنجان حضور داشت، دیگر خرید تابستانی استقلالی‌ها خواهد بود.

میلان برای جذب طارمی تخفیف خواست

سایت «DTransferencias» پرتغال در جدیدترین خبر اعلام کرد باشگاه میلان امیدوار است پورتو برای فروش مهدی طارمی ستاره ایرانی با مبلغ ۱۵ تا ۱۸ میلیون یورو رضایت دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی