تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

آتش‌‌سوزی در حسینیه بیت‌الشهدای پرند

رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند از اطفای حریق حسینیه بیت‌الشهدای پرند خبر داد و گفت: با استناد شواهد و بررسی‌های به عمل آمده کانون حریق از قسمت کفشداری به دلیل سیم‌کشی غیراصولی بوده است.

کد خبر: ۱۵۲۷۱۳
۰۸:۴۲ - ۲۵ تير ۱۴۰۲

آتش‌‌سوزی در حسینیه بیت‌الشهدای پرند

دیدارنیوز: بهمن سعادتمند با اشاره به آتش‌سوزی شامگاه شنبه پرند، اظهار داشت: حسینیه بیت‌الشهدای پرند واقع در بلوار چهارباغ دچار حریق شد.

وی افزود: این حریق در ساعت ۱۹:۰۵ به مرکز پیام اعلام شد که بلافاصله اکیپ نیرو‌های آتش‌نشانی در محل عملیات حضور یافته و اقدام به اطفای حریق کردند که این عملیات تا ساعت ۲۱ شب انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند تصریح کرد: با استناد شواهد و بررسی‌های به عمل آمده کانون حریق از قسمت کفشداری به دلیل سیم‌کشی غیراصولی بوده است که پس از سرایت به گونی‌های نصب شده بر روی دیوار سبب شعله‌ور شدن یونولیت‌های سقف و آتش شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حضور به‌موقع آتش‌نشانان پرندی از گسترش حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری و در کمترین زمان این حادثه بدون هیچ‌گونه مصدوم و فوتی و با کمترین خسارت به حسینیه بیت‌الشهدای پرند مهار شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی پرند در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به آماده‌سازی هیئات برای مراسم ماه محرم لازم است مسئولین هیئات تمهیدات لازم برای جلوگیری از حوادث احتمالی به کاربندند تا بتوانیم پرچم عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش را در ماه محرم‌الحرام برافراشته و اقامه عزاداری کنیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی