تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
رگبار پراکنده و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور

هواشناسی ایران؛ اختلاف ۴۰ درجه‌ای اهواز و شهرکرد

با اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیر) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

کد خبر: ۱۵۲۱۲۵
۰۸:۵۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ اختلاف ۴۰ درجه‌ای اهواز و شهرکرد

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه (۱۳ تیر) در شمال آذربایجان غربی، برخی نقاط آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های البرز در مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه (۱۴ تیر) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات شرق تهران و سمنان نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد. پنجشنبه (۱۵تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران و تهران به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تاکید کرد: جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است همچنین طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوا و شعاع دید در این مناطق می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد که سبب کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود و در منطقه زابل نیز وقوع توفان گردوخاک و شن انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ تیر) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۵ تیر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ تیر) اهواز با دمای ۴۶ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی