تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

جزییات قتل دروازه‌بان تیم امید‌ مس کرمان

علیرضا شهریارپناه، دروازه‌بان ۲۴ ساله تیم فوتبال امید مس کرمان در حادثه‌ای تلخ با اسلحه شکاری به قتل رسیده است؛ اتفاقی که فرمانده انتظامی شهرستان کرمان جزییات آن را بیان کرده است.

کد خبر: ۱۵۱۵۶۹
۰۹:۵۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲

جزییات قتل دروازه‌بان تیم امید‌ مس کرمان

دیدارنیوز: باشگاه مس کرمان قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان امید‌های خود را تایید کرد.

در ساعات گذشته خبر قتل علیرضا شهریارپناه دروازه‌بان تیم امید مس کرمان به وسیله اسلحه شکاری موضوع داغ فضای مجازی شد و آن‌ها دلیل قتل را اختلافات خانوادگی اعلام و فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز آن را تایید کرد.

حالا باشگاه مس کرمان با انتشار بیانیه‌ای از قتل دروازه‌بان ۲۴ ساله خود خبر می‌دهد که به‌وسیله یکی از بستگانش اتفاق افتاده است.

همچنین سرهنگ مهدی پورامینایی این خبر را تایید و اظهار داشت: این دروازه‌بان شب گذشته در یک نزاع خانوادگی با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به تشریح حادثه پرداخت و بیان کرد: قاتل با یکی از اعضای خانواده مرحوم علیرضا شهریارپناه اختلاف و مشکل داشته و به درگیری می‌انجامد، در این میان با اسلحه شکاری سه تیر به پا‌های دروازه بان مس کرمان اصابت و این جوان ۲۴ ساله بعد از خونریزی زیاد ناشی از برخورد تیر به رگ حیاتی پا فوت می‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی