تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هشدار قرمز دریایی در چابهار؛ فعالیت طوفان حاره‌ای

محسن حیدری، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز دریایی جدید توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا روز جمعه ۲۶ خردادماه طوفان حاره‌ای در فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری سواحل چابهار خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۰۹۱۷
۱۴:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

صدور هشدار قرمز دریایی در چابهار

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا روز جمعه ۲۶ خردادماه طوفان حاره‌ای در فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری سواحل چابهار خواهد بود.

محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز دریایی جدید توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از امروز تا روز جمعه ۲۶ خردادماه طوفان حاره‌ای BIPARJOY در موقعیت تقریبی ۱۸N و ۶۷.۶E در فاصله ۱۰۰۰ کیلومتری سواحل چابهار را نشان می‌دهد و بر اساس مدل‌های فعلی مسیر حرکت آن به سمت شمال شرق است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود این طوفان حاره‌ای با برخورد به خشکی در سواحل هند و پاکستان تضعیف شود، افزود: برای مناطق دریایی عرب و مناطق شرقی در دریایی عمان در منطقه فعالیت طوفان رخداد رگبار و رعد و برق شدید وزش باد خیلی شدید و تلاطم شدید دریا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکشنبه و دوشنبه در مناطق شرقی دریای عمان افزایش ارتفاع موج تا حدود سه متر و از سه‌شنبه تا پنجشنبه ارتفاع موج تا حدود چهار متر انتظار می‌رود.

حیدری گفت: توصیه ما خودداری از تردد کشتی‌های تجاری و لنج‌های ماهیگیری در محدوده فعالیت طوفان، جلوگیری از تردد شناور‌های سبک و تفریحی در دریای عمان، جلوگیری از تفریحات دریایی و شنا، ممانعت از تردد کشتی‌های تجاری و لنج‌های صیادی به سمت مناطق فراساحل و کشور‌های عمان و یمن، انتقال قایق‌های سبک به خشکی و پهلوگیری کشتی‌ها و شناور‌ها در مکان‌های امن، جمع‌آوری تور‌های صیادی و قفس‌های پرورش ماهی، محافظت از تاسیسات ساحلی، پیگیری اخبار هواشناسی و هشدار‌های رسمی صادر شده توسط سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی