تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

کردستانی‌ها فردا منتظر باران و تگرگ باشند

مدیرکل هواشناسی کردستان اعلام کرد: تا اواخر فردا شاهد رگبار باران، رعد و برق و بارش تگرگ در سطح استان خواهیم بود.

کد خبر: ۱۵۰۷۷۶
۱۹:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

کردستانی‌ها فردا منتظر باران و تگرگ باشند

دیدارنیوز: رحیم صدیقی به آخرین وضعیت جوی آب و هوایی استان کردستان پرداخت و اظهار داشت: از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا شاهد عبور موجی از نیمه غربی کشور خواهیم بود که موجب افزایش پوشش ابر، وزش باد گاهی شدید، در برخی نقاط رگبار باران و رعد و برق و احتمالاً بارش تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در کردستان خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها میزان بارش‌ها برای فردا در مناطق شمالی و شرقی استان قابل توجه‌تر بوده و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مناطق در انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه هوای استان در روز جمعه نسبتاً پایدار بوده و پدیده غالب افزایش موضعی ابرو وزش باد در بعدازظهر‌ها پیش‌بینی می‌شود، خاطر نشان کرد: در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز امکان بارش در سطح استان فراهم خواهد شد.

وی از کاهش ۲ تا ۶ درجه‌ای دما در طول روز فردا در سطح استان خبر داد و اذعان کرد: دمای هوا از روز جمعه مجدد ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد یافت.

صدیقی میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای استان در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۱۱.۱ و ۲۸.۵ درجه ذکر کرد و گفت: در همین بازه زمانی بابارشانی با دمای ۵.۶ درجه سانتی‌گراد سردترین و سلین اورامان با دمای ۳۷.۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط کردستان بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی