تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

هشدار به شرکت‌های هواپیمایی درباره گرانی بلیت

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی افزایش قیمت ۲۹ درصدی را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.

کد خبر: ۱۵۰۵۱۷
۱۱:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

هشدار به شرکت‌های هواپیمایی درباره گرانی بلیت

دیدارنیوز: شرکت‌های هواپیمایی در ماه‌های گذشته درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشتند که این موضوع به موافقت ستاد تنظیم بازار موکول شده بود و درنهایت این ستاد با افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت نسبت به نرخ‌های آذرماه ۱۴۰۰ موافقت کرد.

با وجود این، در روز‌های گذشته و پس از اعلام نرخ رسمی جدید بلیت هواپیما، برخی از ایرلاین‌ها در برخی از مسیر‌ها این نرخ را رعایت نکرده و قیمت‌هایی بالاتر از نرخ مصوب را برای فروش در وب‌سایت‌های خود قرار دادند.

در این راستا حسن خوشخو -معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری- درباره تخلف برخی ایرلاین‌ها در فروش بلیت هواپیما اظهار کرد: قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار مصوب شده که همان افزایش ۲۹ درصدی است، توسط سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده و آن‌ها موظفند که این رقم را رعایت کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی