تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
برنامه‌های شرکت دخانیات در هفته بدون دخانیات

مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون، کوهپیمایی، همایش دوچرخه سواری و توقف خط تولید

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از جمله مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری و توقف ۸۶ دقیقه‌ای خط تولید در هفته بدون دخانیات خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۴۳۵
۱۱:۰۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

مسابقه کتابخوانی و نقاشی، اهدای خون، کوهپیمایی، همایش دوچرخه سواری و توقف خط تولید

 

دیدارنیوز: میثم اکبری دلیر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ سازی و آموزش سلامت از برنامه‌های ماست چرا که ما خواهان سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می‌بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و تولید کنیم، افزود: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم، اما ضرورت توجه به تولید در داخل و اشتغالزایی را علت فعال بودن این صنعت می‌دانیم و به مناسب هفته جهانی بدون دخانیات و در هشتادو ششمین سال فعالیت این شرکت، کلیه خطوط تولید شرکت دخانیات به مدت ۸۶ دقیقه متوقف خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به برنامه‌های این شرکت در هفته جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی در این هفته اجرا خواهیم کرد که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است.

اکبری دلیر، توقف خط تولید، مسابقه کتابخوانی برای عموم، مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان هشت تا ۱۵ سال، اهدای خون کارکنان شرکت، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری بین مردم منطقه و کارکنان شرکت در خیابان قزوین و داخل شرکت را از جمله این برنامه‌ها دانست.

وی افزود: برای مسابقه کتابخوانی از کتاب «ترک دخانیات، یک ضرورت» تعدادی سوال طراحی شد که به برندگان این مسابقه به قید قرعه و همچنین به برندگان دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوایزی اهدا خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت شرکت دخانیات ایران به آدرس https://www.tobacco.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی