تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

خاندوزی و ادبیات سخیف

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم که عملکردش با انتقاد برخی نمایندگان همراه بوده و به دلیل برکنارشدن فاطمی‌امین، وزیر صمت فعلا خطر استیضاح را پشت سر گذاشته، به تازگی اظهارنظری داشته که بحث‌برانگیز شده و یک روزنامه از ادبیات سخیف این وزیر یاد کرده است.

کد خبر: ۱۴۹۸۶۹
۱۰:۰۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

خاندوزی و ادبیات سخیف

دیدارنیوز: یک روزنامه اقتصادی به انتقاد از اظهارات اخیر وزیر اقتصاد پرداخته است.

روزنامه جهان صنعت نوشت: «یکم- آیا احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم می‌داند توان اجرایی، تجربه لازم و کافی و دانش مورد نیاز برای رهبری بخش مهمی از اقتصاد یعنی بخش مالی را ندارد؟ اگر خاندوزی به چنین درکی رسیده است، پس می‌تواند با نظرسنجی کارشناسانه و بی‌طرف این موضوع را با اقتصاددانان و فعالان اقتصادی در میان بگذارد؟ خاندوزی متوجه این نکته نیست که می‌تواند با یک نظرسنجی کارشناسانه و با نظارت بر برآیند افکار عمومی اقتصاددانان و فعالان اقتصادی به این درک برسد. کارشناسان باور دارند، اما وزیر اقتصاد به نظر می‌رسد تا امروز این نکته را فهم کرده و به همین دلیل هر روز که از دوران وزارتش سپری می‌شود تندخوتر می‌شود و ادبیاتی که به کار می‌گیرد سخیف‌تر می‌شوند.

دوم- وزیر اقتصاد دولت سیزدهم با به کار بردن این نوع ادبیات که «دولت کاسه گدایی برای تامین مالی پروژه‌ها به دست می‌گرفت» چه چیزی را می‌خواهد اثبات کند؟ کدام دولت کاسه گدایی دست گرفته بود و از چه کسی و در کجا و با کدام سازوکار گدایی می‌کرد؟ این ادبیات سخیف نشان از خشم وزیر ندارد که زیر ضرب است که نتوانسته منابع لازم و واقعی برای بودجه پارسال را تامین کند تا دولت با کسری نزدیک به ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی روبه‌رو نشود.

مطلب مرتبط:

نماینده مجلس: برکناری وزیر صمت به نفع «خاندوزی» شد!/ ۸ انتقاد از وزیر اقتصاد

سوم- بهتر است وزیر اقتصاد به صورت شفاف حرفش را درباره مولد‌سازی بزند و بگوید کدام فرد و رسانه روایت جعلی از مولدسازی درست کرده و خوب است توضیح دهد روایت اصیل وی از احتمال به حراج گذاشتن دارایی‌های مردم کدام است؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی