تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

هواشناسی البرز نسبت به وقوع سیلاب هشدار داد

مدیر کل هواشناسی البرز نسبت به فعالیت سامانه بارشی تندری و قوع سیلاب و آبگرفتگی معابر طی امروز سه شنبه و فردا در این استان هشدار داد.

کد خبر: ۱۴۹۳۲۰
۱۵:۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

  هواشناسی البرز نسبت به وقوع سیلاب هشدار داد

دیدارنیوز: آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از تشدید سامانه بارشی تندری و رگباری در منطقه است که به موجب آن برای امشب تا عصر فردا چهارشنبه در پار‌های نقاط بارش تگرگ به ویژه درارتفاعات، رگبار شدید باران و رعدوبرق، وزش باد شدید و لحظه ای، در بعضی ساعات گردوخاک و کاهش موقت کیفیت هوا در استان را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی موقت و اختالل تردد در سطح معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، آسیب به سازه‌های موقت و سست، شکسته شدن درختان در سطح شهراز مخاطرات این سامانه بارشی است.

بهاروند احمدی توصیه کرد: با توجه به بارش تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: عدم توقف و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، لایروبی کانال‌ها و آبراهه‌ها، محکم کردن سازه‌های موقت و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارت‌های ناشی از وزش باد شدید ضروری است.

مدیر کل هواشناسی البرز گفت: کوهنوردان نیز طی این مدت احتیاط لازم در فعالیت‌های ورزشی داشته باشند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی