تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر

پیکان ۰ - پرسپولیس ۱؛ دو گام مانده به جام!

تیم پرسپولیس امروز شنبه، در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و توانست در جدالی بسیار سخت و نفس‌گیر با گل مهدی ترابی سه امتیاز مهم و حیاتی را به نام خود کند.

کد خبر: ۱۴۹۱۵۴
۱۸:۲۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ پیکان ۰ - پرسپولیس ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس در دیداری پراسترس و پر از هیجان موفق به شکست پیکان شد تا در فاصله دو هفته تا پایان لیگ برتر، به جام قهرمانی نزدیک‌تر شود.

تیم یحیی در شبی که هزاران هوادار خود را در ورزشگاه آزادی می‌دید، تلاش زیادی برای پیروزی و کسب سه امتیاز کرد و در نهایت توانست با یک پنالتی روی پریرا و شوت تمام کننده مهدی ترابی به هدف خود برسد.

حالا سرخ‌های پایتخت تنها به دو برد دیگر نیاز دارند تا قهرمانی خود را قطعی کنند هرچند در صورت توقف و یا شکست دو مدعی دیگر یعنی سپاهان و استقلال، قهرمانی پرسپولیس می‌تواند زودتر رقم بخورد.

به این ترتیب، پرسپولیس ۶۰ امتیازی شد و صدرنشینی ۲۴ ساعته سپاهان را از بین برد تا نزدیک‌تر و نزدیک‌تر به جام قهرمانی شود.

در بازی‌های همزمان دیگر، آلومینیوم اراک با یک گل در زمین گل‌گهر سیرجان پیروز شد و مصاف نساجی مازندران با هوادار تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲: پرسپولیس بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و در نفوذ از سمت راست، توپ به آل‌کثیر رسید، اما توپ به پای این مهاجم گلزن نچسبید و فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۶: حرکت انفرادی علیرضا بیرانوند و خونسردی او پس از پاس رو به عقب مدافع پرسپولیس، نزدیک بود کار دست دروازه‌بان سرخ‌ها بدهد که بازیکنان دیگر این خطر را دفع کردند.

دقیقه ۲۴: مهدی ترابی در حرکتی انفجاری و تماشایی به قلب دفاع پیکان زد که شوت او به بازیکنان برخورد کرد و راهی دروازه نشد.

دقیقه ۳۸: حمله سنگین پرسپولیس روی دروازه خودروسازان توپ را به صادقی رساند که شوت او پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۵: پیکانی‌ها دفاع فشرده‌ای در محوطه جریمه خود ترتیب داده‌اند؛ به همین دلیل سرخ‌ها با استفاده از ارسال‌های بلند و نفوذ از جناحین قصد نزدیک شدن به دروازه مظاهری را دارند که تلاش آن‌ها با شوت صادقی سودی نداشت و یک فرصت دیگر از دست رفت.

نیمه اول این دیدار، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴۸: پرسپولیس ابتدای نیمه دوم را با هجوم آغاز کرد و ارسال روی دروازه مظاهری، پریرا را در موقعیت گلزنی قرار داد که برخورد او با دروازه‌بان پیکان برای لحظاتی او را دچار مصدومیت کرد.

دقیقه ۵۳: برخورد توپ به بازیکن پیکان او را سرنگون کرد، اما پرسپولیسی‌ها توپ را بیرون نزدند و پس از شوت فرجی که از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت، اعتراض چند بازیکن پیکان به عدم بازی جوانمردانه برای لحظاتی بازی را دچار توقف کرد و درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل گرفت.

دقیقه ۶۰: پرسپولیس برای رسیدن به گل هرکاری می‌کند، اما دفاع سفت و سخت پیکانی‌ها اجازه خلق موقعیت چندانی به سرخ‌ها نمی‌دهد و شوت پورعلی‌گنجی از پشت محوطه جریمه هم در چارچوب دروازه مظاهری نبود.

دقیقه ۶۷: صحنه بحث‌برانگیز و مشکوک به پنالتی روی صادقی و زدن پای بازیکن پرسپولیس توسط مدافع پیکان را داور ندید و اعتراض‌ها به خطای پنالتی نتیجه‌ای نداشت.

پیکان صفر - پرسپولیس یک (دقیقه ۸۰: مهدی ترابی): لئاندرو پریرا یک پنالتی به موقع گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد. در حالی که کل ورزشگاه در لحظه زدن پنالتی ساکت شده بود ترابی توپ را با شوتی محکم به وسط دروازه زد تا آزادی منفجر شود.

 

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، جواد آزاده، منصور باقری، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، ابراهیم صالحی و شرزود تمیروف.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی