تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شکایت استقلال از سرمربی و سرپرست نفت؛ «ادبیات ویسی زشت و زننده بود»

در حالی که به روزهای پایانی فصل نزدیک می‌شویم، بحث و جدل بین باشگاه‌های لیگ برتری اوج گرفته و نیمکت‌ تیم‌ها در حال درگیری لفظی با هم هستند. در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان هم بین نیمکت دو تیم درگیری لفظی رخ داد و پس از بازی سرمربیان دو تیم از خجالت هم درآمدند. دقایقی پیش باشگاه استقلال اعلام کرد که از سرمربی و سرپرست تیم نفت شکایت می‌کند.

کد خبر: ۱۴۹۱۳۱
۱۱:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

حواشی بی‌پایان؛ شکایت استقلال از ویسی و سرپرست نفت

دیدارنیوز: باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «به دلیل ادبیات زشت و زننده و صحبت‌های سخیف، بی ادبانه و دور از شان یک مربی که توسط سرمربی تیم صنعت نفت بیان شد و همین طور رفتار آماتور گونه سرپرست این تیم که با نیت تحریک و برهم زدن آرامش و تمرکز سرمربی استقلال انجام شده، از این دو به کمیته‌های اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند.

بسیار جالب است که سرپرست تیم رقیب، با طی کردن ۵۰ متر و با اقدامی عجیب و بسیار سطح پایین، وارد محوطه فنی استقلال و باعث تحریک سرمربی استقلال شد و حتی اعتراف کرد که هدفش از این کار، برهم زدن تمرکز ساپینتو بوده است!

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از آن هیچ گونه مساله‌ای میان نیمکت‌ها وجود نداشت و رفتار زشت و اعتراف سرپرست نفت، نشان دهنده برنامه ریزی آن‌ها برای برهم زدن آرامش نیمکت استقلال بوده است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی