تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

جنگ و دعوای عجیب ساپینتو و ویسی!

پس از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، سرمربیان دو تیم به شدت علیه یکدیگر موضع‌گیری کردند و تنها یقه هم را نگرفتند!

کد خبر: ۱۴۹۱۱۴
۰۸:۵۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

جنگ و دعوای عجیب ساپینتو و ویسی!

دیدارنیوز: ریکاردو ساپینتو و عبدالله ویسی پس از پایان دیدار شب گذشته به شدت از خجالت هم درآمدند.

ابتدا ویسی درباره جریان درگیری نیمکت تیمش با ساپینتو به اعتراض نسبت به رفتار سرمربی پرتغالی استقلال پرداخت تا این مربی خارجی حسابی از کوره دربرود و جواب سرمربی نفتی‌ها را به تندی بدهد.

ویسی گفته بود: «من ساپینتو را دوست دارم، اما رفتار او خوب نیست. ما ایرانی هستیم و فرهنگ ۲۵۰۰ ساله داریم. اگر قرار باشد هر بازی بی‌احترامی کند، خاک بر سر ما. یکی باید جلوی او را بگیرد. سرپرست ما اشتباه کرد این همه راه آمد، اما او هم باید جلوی خودش را بگیرد. اگر عبدالله ویسی اشتباه می‌کند ۵ ماه او را محروم می‌کنند، اما مربی خارجی... چه کسی این چیز‌ها را یاد او داده؟ هرچند که او را دوست دارم و برایش احترام قائلم».

«ویسی» اوراق هویتی‌اش را نشان بدهد و بعد درباره من صحبت کند!

سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات تند عبدالله ویسی درباره رفتار او، گفت: «خیلی او را خوب نمی‌شناسم و سوابق فوتبالی‌اش را نمی‌دانم. او باید اوراق هویتی‌اش را نشان دهد تا درباره من صحبت کند. من ایشان را نمی‌شناسم و برای احترام باید بگویم در جام جهانی بودم و در لیگ‌های معتبر بازی کرده‌ام. باید ایشان به من احترام بگذارد همان‌طوری که من احترام می‌گذارم. من اول بازی به سمت حریف رفتم و سلام دادیم».

ریکاردو ساپینتو با اشاره به رفتار نیمکت صنعت‌نفت در مسابقه امروز گفت: «سرپرست حریف دو بار به منطقه فنی ما آمد، ولی من اصلاً سمت آن‌ها نرفتم. او دوباره آمد تا ما را تحریک کند و وقت بخرد، چون بازی مساوی بود. این شخصی که کنار زمین صحبت کرده است دهنش را ببندد و نباید اینطوری صحبت کند. این آقا نباید دیگر چیزی درباره من بگوید و دیگر دست هم ندهد، چون آنطوری که من احترام گذاشتم آن‌ها احترام نگذاشتند».

حمله دوباره ویسی به سرمربی استقلال

سرمربی صنعت‌نفت آبادان بعد از اتمام مسابقه در برنامه‌ای تلویزیونی شرکت کرد و در واکنش به اظهارات ریکاردو ساپینتو در نشست خبری گفت: «ساپینتو فکر کرده ما ایرانی‌ها هیچ چیز تا به حال ندیدیم. ما جام جهانی رفتیم، ما بازیکنان لژیونر زیادی داریم. ما قهرمانی داریم و در آسیا قهرمان شدیم. فکر می‌کند فوتبال بلد نیستیم و آمده به ما فوتبال یاد بدهد. ساپینتو اصلا ادب و نزاکت ندارد. نوع رفتارش زشت است و در حد ایرانی‌ها نیست».

ویسی با ادبیاتی تند علیه سرمربی استقلال صحبت کرد و توضیح داد: «اگر بخواهم به تو (ساپینتو) توهین کنم باید بگویم فرهنگ ما کجا و فرهنگ مملکت شما کجا؟! حقش نیست با من و مربیان امثال من اینجور صحبت کند. ما ایرانی هستیم و همه رزومه مرا می‌دانند. نیاز نیست به تو پاسپورت نشان بدهم. پاسپورتم را نشانش بدهید. من هم در تیم ملی بودم و نایب قهرمانی و قهرمانی آوردم. من تیم را آسیایی کردم. نباید هم رزومه مرا بداند! من هم رزومه او را نمی‌دانم».

اگر در خیابان او را می‌دیدم، فکر می‌کردم دیوانه است

عبدالله ویسی در ادامه صحبت‌های جنجالی‌اش به شکلی عجیب ریکاردو ساپینتو را خطاب کرد و گفت: «اگر در خیابان او را می‌دیدم، فکر می‌کردم دیوانه است! اینطور واقعا او را می‌بینم. این حقش نیست با من اینطور صحبت کند. باشگاه ما باید این موضوع را دنبال کند. حق ندارد با من مربی اینطور صحبت کند. این توهین به مربیان ایرانی است. از کجا آمدی؟ اصلا خودت کی هستی؟ چهار تا تماشاگر می‌گویند: ساپینتو، ساپینتو، دیوانه شده‌ای! دیوانه بودی البته».

سرمربی صنعت‌نفت در واکنش به برخورد علی فیروزی با سرمربی استقلال توضیح داد: «حاضر هستم هرجا که لازم است بروم و جواب بدهم. من یک لر عشایری هستم و اگر بخواهم جوابش را بدهم بدتر از خودش هستم. احترام تماشاگران استقلال را داشتم و بددهنی نکردم. علی فیروزی خدای فوتبال خوزستان و ایران بوده و از بزرگان فوتبال ایران است که تو توهین می‌کنی؛ امتیاز نگرفتی که نگرفتی. برو فوتبال بازی کن».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی