تیتر امروز

گزارش اختصاصی دیدارنیوز از نشست بررسی موضوع "گفت و گو"

"گفت‌وگو" روشی برای وفاق ملی

نشست تخصصی با موضوع "گفت‌وگو" در کانون فرهنگ و زندگی فرهنگسرای ملل با حضور صاحب نظران این حوزه برگزار شد و گزارش اختصاصی دیدار از این نشست را می‌خوانید.
شایسته‌سالاری لازمه توسعه با نگاهی به نظام حقوق اداری، استخدامی و گزینشی ایران
گفت‌وگوی دیدار در برنامه معیار با حضور دکتر علی‌اکبر گرجی

شایسته‌سالاری لازمه توسعه با نگاهی به نظام حقوق اداری، استخدامی و گزینشی ایران

در یکی دیگر از قسمت‌های برنامه معیار، با حضور دکتر علی اکبر گرجی، دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، به مشکلات و معضلات فلسفی، حقوقی و جامعه شناختی نظام استخدامی کارگزاران جمهوری اسلامی...
لااقل به داغ دل عوام نخندید
افاضات اضافه

لااقل به داغ دل عوام نخندید

عوام الملک در نامه کوتاه خود به حضرت مسعود، به اتفاق اخیر در کشور اشاره کرده و گفته خندیدن در تلویزیون بودجه‌بگیر در حالی که چند نفر از عوام جانشان را از دست داده‌اند، شاید از نظر خواص خنده‌دار...

استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

در جریان سفر هیئت دولت به استان خوزستان میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صنعت ،معدن و تجارت مستقر شد.

کد خبر: ۱۴۸۶۵۸
۱۵:۴۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

 

دیدارنیوز‌ -‌ سرویس‌ خوزستان: به گزارش خبرنگار دیدارنیوز،  این میز به‌ منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی مرتبط با اهداف وظایف وزارت صمت و تسریع در پاسخگویی و حل مشکلات مردمی در کوتاه‌ترین زمان تشکیل شده است.
مراسم استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت صمت ، با حضور آقای دکتر میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت و حمید رضا فلاح مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از کارشناسان وزارت و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار شد.
این میز ، از صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در محل ساختمان شهید سید مهدی موسوی سازمان صمت استان خوزستان مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردمی است.
این میز جهت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت و رئیس سازمان صمت استان، به‌صورت مستقیم به مسائل و مشکلات تولیدکنندگان، اصناف، بازرگانان، صنعت‌گران، تجار و معدن‌کاران رسیدگی کرده و پاسخگوی مطالبات مطرح شده، مستقر شده است.
میر‌جلیلی نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت صمت تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به میز خدمت که در سازمان صمت مستقر شده، مسائل خود را با ما مطرح کنند و نظرات کارشناسی دریافت کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان بیان کرد: هدف از ایجاد میز خدمت، رفع مشکلات مردم و رفع موانع تولید و صدور دستورات لازم در این زمینه است و مردم در صورتی که با مشکلی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت مواجه هستند، در ساعات اعلام شده به میز خدمت سازمان صمت مراجعه کنند.
گفتنی است درخواست‌های مردمی پس از ثبت و بررسی اولیه توسط کارشناسان مربوطه به نماینده تام‌الاختیار وزیر صمت ارجاع شده و پس از بررسی نهایی، دستور لازم به درخواست آن‌ها داده شده و در سامانه سامد ثبت و کد پیگیری به صورت پیامکی برای ارباب رجوع ارسال می‌شود.
استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی