تیتر امروز

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایشی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایشی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه های خود با حبیب الله پیمان،پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند
جمهور ۱۴؛ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۶) / حضور دو روحانی حامی مسعود پزشکیان در استودیو

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند

ستاد روحانیون حامی مسعود پزشکیان تشکیل شد. دیدارنیوز میزبان دو روحانی از این کمپین بود، حجج اسلام هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی تفاوت نامزد مورد حمایت خود در مقایسه با رقیب را بیان کردند.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
گزارش اختصاصی دیدار از لیگ برتر و سرنوشت قهرمانی

مجید جلالی: سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

پس از تساوی سپاهان و ملوان شرایط قهرمانی لیگ بیست و دوم پیچیده‌تر از قبل شد، گزارش دیدار و اظهارات مجید جلالی را بخوانید.

کد خبر: ۱۴۸۵۷۹
۱۵:۴۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

مجید جلالی: سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

 

دیدارنیوز ـ  شقایق آسیایی: پس از اینکه پرسپولیس برنده دربی صدم شد، همه در انتظار بازی سپاهان و ملوان بودند که در کمال ناباوری در دقایق پایانی یک بر یک مقابل ملوان متوقف شد.

با این نتیجه پرسپولیس با ۵۷ امتیاز صدر نشین شد و سپاهان با ۵۶ امتیاز و استقلال با ۵۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. به این ترتیب سرنوشت قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و حالا باید دید دو سه هفته باقی مانده سرنوشت قهرمانی لیگ به کجا می‌رسد.

جلالی: سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

به همین بهانه سرویس ورزشی دیدار به سراغ مجید جلالی کارشناس فوتبال، رفت. جلالی معتقد است آنچه در سه هفته آخر به تیم‌ها کمک می‌کند تا قهرمان شوند تمرکز و بالا نگه داشتن انگیزه است و اینکه حریف صدر نشین باشد یا در قعر جدول، اهمیتی ندارد.

وی ادامه داد: «همانطور که در دربی مشاهده کردید پرسپولیس تمرکز و آرامش بیشتری داشت و این را می‌توانستی از درون دروازه که بیرانوند بود، تا نوک حمله ببینید».

جلالی با اشاره به مشکلات داوری و نبود VAR گفت: «به این دلیل است که من می‌گویم در سه هفته پایانی تیم باید  آرامش باشد. یعنی از لحاظ مسائل مالی، حاشیه ای، چالشی که تیم‌های حریف به وجود می‌آورند، داوری و فشار رسانه‌ها، هواداران و مدیریت همه باید در شرایط خوبی باشد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار‌های باقی مانده سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس گفت: «به نظر من با توجه به فضایی که در باشگاه سپاهان حاکم است و فضای بسته‌ای که دارد این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد».

وی افزود: «از ابتدای فصل حتی یک خبر حاشیه‌ای از سپاهان بیرون نیامده است. مگر می‌شود با اینهمه بازیکن اسمی هیچ اتفاقی نیفتاده باشد. یک نفر در تمرین شوت را محکم بزند حاشیه می‌شود، ولی مدیریت این تیم به گونه‌ای است که همه چیز را در درون تیم حل می‌کند و خبری به بیرون درز نمی‌کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی