تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
باوجود بحران مدیریتی در هفته‌های اخیر

خبری از تغییرات در استقلال نشد!

پس از کنار رفتن علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال گفته‌ می‌شد زلزله مدیریتی در این باشگاه که به دلیل پرداخت نشدن بدهی سنگین استراماچونی و حذف احتمالی از آسیا به پا شد، دامن هیات مدیره را هم خواهد گرفت و تغییراتی انجام می‌شود اما حجت کریمی سرپرست این باشگاه می‌گوید در مجمع امروز استقلال با حضور وزیر ورزش، اعضای هیات مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می‌دهند!

کد خبر: ۱۴۸۵۷۱
۱۳:۵۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

خبری از تغییرات در استقلال نشد!

دیدارنیوز: حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص برگزاری مجمع امروز این باشگاه، گفت: امروز جلسه مجمع باشگاه استقلال برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، اعضای هیات مدیره طبق روال فعلی به کار خود ادامه می‌دهند. به این ترتیب اگر قرار به تغییری باشد، در روز‌های آتی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به برگزاری دربی پایتخت، اظهار کرد: جا دارد از کادرفنی و بازیکنان عزیز بابت تلاش‌هایشان تشکر کنم. چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نشده و قطعا در بازی‌های بعدی و جام حذفی، با تمام قدرت برای کسب بهترین نتایج و شاد کردن دل هواداران به میدان می‌رویم و ان‌شاءالله هم در پایان فصل هواداران از عملکرد تیم راضی باشند. باشگاه استقلال از تلاش‌ها و زحمات ریکاردو ساپینتو سرمربی ارزشمند خود تشکر و قدردانی می‌کند. حاشیه‌هایی که سعی می‌کنند برای او درست کنند، بی فایده است و باشگاه حمایت کامل خود را از سرمربی اش اعلام می‌کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پایان گفت: در تلاش هستیم تا به زودی بتوانیم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی