تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
تخصص ویژه استقلال در تاریخ لیگ

آتش‌بازی در وقت‌های اضافی!

شاگردان «ریکاردو ساپینتو» موفق شدند رکورد گل‌های زده استقلال در وقت‌های اضافی را در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران دست‌نیافتنی‌تر کنند.

کد خبر: ۱۴۶۳۴۳
۱۱:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آتش‌بازی در وقت‌های اضافی!

دیدارنیوز: هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، هفته‌ای هیجان‌انگیز و منحصربفرد برای هواداران فوتبال در ایران بود؛ به‌طوری که ۵ بار بعد از دقیقه ۹۰، توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد و باعث تغییر نتیجه شد.

پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های هفته در تبریز در واپسین ثانیه‌ها توسط وحدت هنانوف به گل برتری رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شوند با برد کارشان را مقابل تراکتور به پایان ببرند.

شاگردان محمد ربیعی در رفسنجان، با گلزنی قائم اسلامی‌خواه در دقیقه (۲+۹۰) توانستند به بهترین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کنند و آلومینیوم اراک هم با گلزنی رضا جبیره در دقیقه (۴+۹۰) موفق شد از شکست در انزلی بگریزد. البته که گل جبیره در شرایطی مشکوک به‌ثمر رسید، اما ضربه او توسط حسن اکرمی تایید شد تا شاگردان مهدی رحمتی بتوانند با امتیاز از انزلی به اراک بازگردند.

استقلال بهترین بازگشت هفته را داشت و بازگشت رویایی آبی‌ها در وقت‌های اضافی رخ داد تا هواداران استقلال بعد از دقیقه ۹۰، دقایق رویایی و فراموش‌نشدنی را تجربه کنند؛ در شرایطی‌که شاگردان سا پینتو تا دقیقه ۹۰، با یک گل از گل‌گهر عقب بودند و در آستانه پذیرش شکستی خانگی قرار داشتند، اما در دقیقه (۱+۹۰) شلیک فوق‌العاده رضا میرزایی باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و بعد از آن هم اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال باعث شد تا کوین یامگا کامبک تیمش را تکمیل کند.

رکورد استقلالی‌ها دست‌نیافتنی‌تر شد

آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی توانستند در مصاف با گل‌گهر سیرجان در وقت‌های اضافی به گل تساوی و سپس گل برتری دست پیدا کنند و ۳ امتیاز شیرین خانگی را به‌دست آورند که در تاریخ لیگ برتر، هیچ تیمی به اندازه استقلال نتوانسته بعد از دقیقه ۹۰ در وقت‌های اضافی گل بزند و رکورد آبی‌ها در این زمینه در دوئل با گل‌گهر بهبود هم پیدا کرد و دست‌نیافتنی‌تر شد.

استقلالی‌ها تا پیش از مسابقه دیشب با ۶۹ گل زده در وقت‌های اضافی رکورددار در تاریخ لیگ برتر بودند، اما گلزنی رضا میرزایی و کوین یامگا باعث شد تا رکورد آبی‌ها در تاریخ لیگ برتر به ۷۱ گل زده در وقت‌های اضافی برسد. آمادگی جسمانی بالای بازیکنان استقلال در فصل جاری باعث شده تا آن‌ها بار‌ها تا دقایق پایانی بتوانند برای رسیدن به گل تلاش کنند و پیروزی در واپسین لحظات در دوئل رفت‌وبرگشت مقابل گل‌گهر خود نشان‌دهنده این مسئله است.

۳ مدعی به دنبال رکورد آبی‌ها

پرسپولیس در تبریز در لحظه‌های پایانی مقابل تراکتور توسط وحدت هنانوف به گل رسید و گلزنی هنانوف باعث شد تا شصت‌وهفتمین گل پرسپولیس در وقت‌های اضافی نیمه دوم در تاریخ لیگ برتر به‌ثبت برسد. این گل باعث شد تا پرسپولیس در بین تیم‌های حاضر در تاریخ لیگ برتر به رتبه سوم گلزنی در وقت‌های اضافی در نیمه دوم برسد و شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند که در این جدول بتوانند حریف سنتی خود را مهار کنند.

فولاد خوزستان با ۶۹ گل زده در وقت‌های اضافی در نیمه دوم بعد از استقلال در رتبه دوم قرار دارد و بعد از پرسپولیس هم سپاهان اصفهان با ۶۶ گل زده در رتبه بعدی قرار دارد. درخشش شب گذشته آبی‌ها باعث شد تا رکورد استقلال در تاریخ لیگ برتر دست‌نیافتنی‌تر شود و باید دید تا پایان فصل آیا این رکورد در اختیار آبی‌ها خواهد ماند یا مدعیان دیگر می‌توانند این رکورد را از شاگردان ریکاردو سا پینتو بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی