تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیش‌بینی هواشناسی: گرد و خاک در شرق و کاهش دما در بیشتر مناطق

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارش برف و باران در برخی مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در نوار شرقی و کاهش دما طی روزهای آتی خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۶۶۵
۱۴:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱

پیش‌بینی هواشناسی

 

دیدارنیوز: امین‌ حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، در توضیح وضعیت جوّی امروز و روزهای آینده کشور، گفت: امروز(پنجشنبه) برای گیلان، مازندران، نوار شرقی اردبیل، بارش باران و در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس در استان‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد، چهارمحال‌ و بختیاری، شمال‌شرق خوزستان، برف و باران پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: جمعه بارش در استان‌های ساحلی خزر شدت پیدا می‌کند و در بخش‌هایی از شمال آذربایجان‌شرقی، اردبیل، خراسان‌شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، مناطقی از مرکز، شرق و جنوب‌شرق، بارش باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است که در نواحی مرتفع بارش برف مورد انتظار است.

نقشینه افزود: شنبه در برخی مناطق شمال‌ شرق کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد و یکشنبه این بارش‌ها در برخی مناطق از دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور است. همچنین، دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، جنوب یزد، کرمان و شمال هرمزگان، بارش آغاز خواهد شد.

وی توضیح داد: فردا جمعه وزش باد برای نیمه شمالی فارس، کرمان، خراسان‌جنوبی، نیمه جنوبی یزد، شرق سمنان، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد و شنبه وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات رخ خواهد داد که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی برای بیشتر مناطق کشور در روزهای آتی کاهش دما پیش‌بینی کرد و گفت: فردا در استان‌ها اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و خراسان‌شمالی کاهش دما پیش‌بینی شده است که شنبه این کاهش دما در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه است.

نقشینه دریای خزر را تا روز شنبه مواج پیش‌بینی کرد و از وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک طی امروز و فردا در پایتخت خبر داد.

وی افزود: بیشینه دمای امروز تهران ۱۵، فردا(جمعه) ۱۴ و شنبه ۱۲ درجه بالای صفر است و مشهد نیز امروز بیشینه دمای ۱۹، فردا ۱۵ و شنبه ۴ درجه دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی