تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

زلزله ترکیه و خطری که از بیخ گوش لژیونر‌های هاکی گذشت

بهداد بیرانوند، کاپیتان تیم ملی هاکی گفت: من و چهار نفر دیگر از بازیکنان کشورمان در لیگ ترکیه و در شهری که زلزله شد بازی می‌کنیم. خوشبختانه زمان وقوع زلزله آنجا نبودیم و مسابقات لیگ سطح یک اروپا هم که قرار بود در ترکیه انجام دهیم به دلیل زلزله، لغو شد.

کد خبر: ۱۴۵۴۲۳
۱۰:۴۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

زلزله ترکیه و خطری که از بیخ گوش لژیونر‌های هاکی گذشت

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی هاکی ایران گفت: بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان خود رفتیم که شرایط بسیار سختی را برای ما به وجود آورد.

بهداد بیرانوند در خصوص مسابقات جام جهانی هاکی سالنی و کسب عنوان سومی به تسنیم گفت: مسابقات جام جهانی هاکی سالنی هر چهار سال یک بار و در بالاترین سطح برگزار می‌شود که رقابت‌های این دوره بالاترین سطح را داشت.

کاپیتان تیم ملی هاکی افزود: تیم‌های شرکت کننده از آمادگی خوبی برخوردار بودند و با برنامه‌ریزی وارد مسابقات شده بودند و از آنجایی که لیگ منظمی دارند تیم‌های سطح بالایی داشتند.

بیرانوند به ترکیب تیم ایران اشاره و خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان باتجربه بود و چند بازیکن جوان را نیز به ترکیب خود اضافه کرده بود که نقطه قوت ما در برابر سایر تیم‌ها بود. نقطه ضعف ما نداشتن امکانات و بازی دوستانه بود. ما با ۴ مرحله اردو در مسابقات جام جهانی شرکت کردیم و بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان خود رفتیم که شرایط بسیار سختی را برای ما به وجود آورد.

بیرانوند تشریح کرد: ما دو روز قبل از آغاز مسابقات و با پرواز طولانی به محل برگزاری مسابقات رسیدیم و اختلاف دما هم داشتیم، اما توانستیم عنوان سوم مسابقات را کسب کنیم.

لژیونر هاکی کشورمان که در لیگ ترکیه بازی می‌کند از خطر زلزله این کشور گریخت و در این خصوص گفت: من و چهار نفر دیگر از بازیکنان کشورمان در لیگ ترکیه و در شهری که زلزله شد بازی می‌کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه زمان وقوع زلزله آنجا نبودیم و مسابقات لیگ سطح یک اروپا هم که قرار بود در ترکیه انجام دهیم به دلیل زلزله، لغو شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی