تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.

ریزش و رانش کوه و سنگ‌ در ۵۰ جاده کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ریزش و رانش کوه و سنگ در ۵۰ جاده کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: جاده پاتاوه به دهدشت به دلیل ریزش کوه مسدود شد.

کد خبر: ۱۴۵۲۶۰
۰۹:۵۵ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ریزش و رانش کوه و سنگ‌ در ۵۰ جاده کهگیلویه و بویراحمد

دیدارنیوز: عابد محمدی اظهار داشت: جاده پاتاوه به دهدشت به دلیل ریزش کوه مسدود شده و تا پایان بارش‌ها امکان تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا روز جمعه ادامه دارد، عنوان کرد: جاده پاتاوه - دهدشت بر اثر ریزش کوه دوبار مسدود شده و حجم رانش به حدی است که لودر نیز برای بازگشایی آن جوابگو نیست و برای تسریع در بازگشایی این جاده یک دستگاه بلدوزر اعزام شده است.

محمدی با اشاره به اینکه جاده پاتاوه - دهدشت در دست اجرا و هنوز به طور کامل افتتاح نشده است، به تسنیم گفت: به علت کوهستانی بودن این جاده مواقع بارندگی در چندین نقطه شاهد ریزش و رانش کوه هستیم که توصیه می‌شود در صورت بازگشایی این محور رانندگان برای پیشگیری از حوادث از تردد در این جاده خود داری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در همه جاده‌های استان بارش شدید باران و در جاده یاسوج - کاکان به اقلید شاهد بارش برف و باران هستیم و تردد در همه جاد‌های استان به جز جاده پاتاوه - دهدشت ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در بیش از ۵۰ نقطه در جاده‌های مواصلاتی استان وقوع ریزش و رانش کوه و سنگ‌ها رخ داده است.

فرماندار بویراحمد نیز گفت: در پی شدت بارندگی اخیر برخی از معابر روستایی و کانال‌های هدایت سیلاب و همچنین جاده‌های مواصلاتی در شهرستان با مشکلاتی روبه‌رو شد.

شهرام مهدوی‌مطلق با اشاره به اینکه ستاد بحران شهرستان که از آمادگی قبلی برخوردار بود، افزود: با چند گروه کاری از طریق بخشدار مرکزی در سطح مرکز شهرستان و از طریق بخشدار لوداب در حوزه مربوطه و بکارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به کمک به باز گشایی اقدام شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی تیپ ۴۸ فتح نسبت به باز گشایی معابر و کانال‌های هدایت سیلاب روستا‌های شهرک ولایت، کهوا و با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها نسبت به رفع مشکلات برخی دیگر از روستا‌ها نیز اقدام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی