تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

مسیر تمامی روستا‌های لرستان بازگشایی شد

با اعلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تمامی راه‌های روستایی استان لرستان که بر اثر بارش برف مسدود شده بودند بازگشایی شد.

کد خبر: ۱۴۲۴۸۸
۱۹:۱۴ - ۰۴ دی ۱۴۰۱

مسیر تمامی روستا‌های لرستان بازگشایی شد

دیدارنیوز: مرتضی شیروانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی روستایی استان، اظهار داشت: در بارش‌های خوبی که در چند روز اخیر در استان داشتیم، در شهرستان‌های کوهدشت رومشکان و چگنی شاهد بارش باران بودیم و در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و دورود بارش سنگین برف را داشتند، همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز بارش باران و در گردنه‌ها شاهد بارش برف بودیم که بر اثر این بارش‌ها راه روستایی ۵۰۲ روستا مسدود شد.

وی افزود: عملیات برفروبی در ۵۰۲ محور روستایی اجرا و بازگشایی تمامی محور‌های برف گرفته استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: با تلاش شبانه روزی و همت جهادی راهداران، عملیات برفروبی در ۵۰۲ محور روستایی اجرا و بازگشایی تمامی محور‌های برف گرفته استان انجام شده است.

وی بیان کرد: اکنون تمام راه‌های روستایی استان بازگشایی شده و تردد در آن برقرار است.

شیروانی گفت: رانندگان باید از سفر‌های غیرضروری پرهیز و برای عبور از مناطق کوهستانی خودروی خود را به امکاناتی از قبیل زنجیر چرخ و سیستم گرمایشی تجهیز کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی