تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بازی بزرگ فوتبال ایران بی‌تماشاگر خواهد بود

کدام تیم از برگزاری دربی نگران است؟

بعد از دو روز انتشار متضاد و متناقض اخبار درباره دربی پایتخت، امروز رسما علام شد این بازی روز سه‌شنبه در ورزشگاه خالی آزادی انجام خواهد شد. کدام تیم از شنیدن این خبر خوشحال‌تر شده است؟

کد خبر: ۱۴۲۱۴۸
۱۴:۲۲ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

برگزاری دربی به سود کدام تیم است؟

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: در روزهایی که عموم طرفداران فوتبال پیگیر بازی‌های جام جهانی قطر هستند، دو تیم استقلال و پرسپولیس خود را برای دربی دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران آماده کردند. در دو سه روز اخیر اخباری در انجام شدن یا لغو این بازی منتشر شد و نهایتا امروز خبر برگزاری قطعی دربی منتشر شد تا شک و تردیدها تمام شود. گرچه این بازی بدون حضور تماشاگران به شدت ملال‌آور خواهد بود اما به هر صورت دو تیم خود را برای این بازی باید آماده کنند. با این مقدمه بررسی می کنیم که آیا استقلال و پرسپولیس برای انجام این دیدار آماده هستند یا نه؟

آبی‌های آماده و سرخ‌های سرماخورده

استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و به گفته علی فتح الله زاده از در و دیوار باشگاه طلبکار سرازیر می شود. آبی‌ها با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند و فتح الله زاده برای پرداخت پول به بازیکنان قصد دارد زیر بار وام سنگین بانکی برود و شاید بیشتر از تمرکز روی فوتبال، حواس مدیریت روی تامین منابع است. در خود تیم اما شرایط متفاوت است. غلامی، محمد محبی و مهدی قائدی که از جام جهانی خط خورده اند برنامه های زیادی برای آینده خودشان در لیگ متصور هستند تا شاید برای بازی‌های آسیایی بتوانند شانس مجددی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی داشته باشند. سید حسین حسینی و ابوالفضل جلالی هم که آماده از جام جهانی برگشته‌اند و تجربه خوبی به دست آورده‌اند که می تواند به کمک استقلال بیاید.

از لحاظ امتیازی در جدول لیگ، در حال حاضر پرسپولیس با ۲۴ امتیاز در صدر است و استقلال با دو امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد. پس استقلال می تواند در صورت کسب پیروزی در این دیدار روبه رو، دوباره به صدر برگردد و فاصله منفی را به مثبت تبدیل کند. اما برای پرسپولیس شاید بهتر باشد این دیدار در زمان دیگری برگزار شود.

طبق اخبار رسیده، آنفلوانزا و سرماخوردگی به اردوی پرسپولیس حمله کرده و برخی از بازیکنان به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند. شیخ دیاباته نیز مصدوم است و به دربی نمی‌رسد. هر چند که یورگن لوکادیا با ۶ گل در صدر جدول گلزنان ایستاده و به نظر می‌رسد مصدومیت علیرضا بیرانوند از مصدومیت جام جهانی خلاص شده و بهتر شده باشد ولی در کل شرایط پرسپولیس برای برگزاري دربی، خوب نیست. البته سفر بی‌موقع و غیرمنتظره لوکادیا به هلند نیز یکی دیگر از حواشی پرسپولیس است. او امروز اعلام کرده که به دلیل خواست خانواده اش از ایران خواهد رفت.

در عین حال بدون تماشاگر بودن این بازی هم بی‌تردید روی کیفیت آن تاثیر خواهد گذاشت و حتی در بعد اقتصادی نیز به سود دو طرف نخواهد بود. هر چه هست در فاصله دو روز مانده تا این بازی حساس، می‌توان منتظر اخبار حاشیه‌ای زیادی از سرخ‌آبی‌ها بود که اصلا دلشان نمی‌خواهد در این بازی بازنده باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی