تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

بارش برف و باران در استان یزد/ در ده‌بالا ۱۳ سانت برف بارید

رئیس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان یزد از ورود سامانه بارشی و شروع بارندگی از پیش ظهر دیروز شنبه ۲۶ آذر ماه به استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۲۱۱۶
۱۰:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۱

بارش برف و باران در استان یزد/ در ده‌بالا ۱۳ سانت برف بارید

 

دیدارنیوز: «عباس میرحسینی» در گفتگو با ایسنا در خصوص آخریین تغییرات جوی استان، گفت: با ورود سامانه بارشی از پیش ظهر دیروز شنبه ۲۶ آذر ماه به استان یزد در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران و برف بودیم و تحلیل و بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حاکی از تناوب امواج ناپایدار روی استان می‌باشد که باعث افزایش ابر، افزایش سرعت باد، بارش پراکنده برف و باران و در برخی نقاط تشکیل مه و از اواخر وقت امروز یکشنبه ۲۷ آذرماه همراه با کاهش دمای شبانه خواهد شد.

وی در خصوص مقدار بارش‌های شبانه روز گذشته در استان نیز اظهار کرد: بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته برف در استان از روستای ده بالا (آه محسن) به میزان ۱۳ سانتی‌متر و بیشترین مقدار بارش باران از روستای کذاب شهرستان تفت به مقدار ۱۸ میلی‌متر گزارش شده است، البته در مرکز استان و شهر یزد هیچ گونه بارشی اتفاق نیفتاد.

رئیس گروه پیش بینی اداره هواشناسی استان در خصوص کمینه و بیشینه دمای طی شبانه روز گذشته، اظهار کرد: در سردترین ساعات دمای صفر درجه برای روستای گاریزات شهرستان تفت و در گرمترین ساعات دمای ۱۷ درجه سانتی گراد برای شهرستان بافق به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در سردترین ساعات دمای شش درجه و در گرمترین ساعات دمای ۱۳ درجه برای شهر یزد طی شبانه روز گذشته به ثبت رسید، ولی و دمای امروز شهر یزد در گرمترین ساعت به ۱۴ و در خنکترین ساعت به ۳ درجه بالای صفر می‌رسد.

میرحسینی در پایان افزود: با خروج این سامانه بارشی و صاف شدن آسمان برای صبح روز دوشنبه و سه شنبه کاهش دمای شبانه پیش بینی می‌شود به طوری که در مناطق کوهستانی و سردسیر به صفر و زیر صفر خواهد رسید و آسمانی عمدتاً صاف تا قسمتی ابری با احتمال انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق صنعتی و پرتردد شهری پیش بینی میشود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی