تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تیراندازی افراد مسلح ناشناس به یک شهروند دلگانی

در شرایطی که استان سیستان و بلوچستان هفته‌هاست که در ناآرامی و التهاب است، امروز چهارشنبه، یکی از معتمدین و ریش سفیدان محلی دلگان، بر اثر تیراندازی افراد ناشناس کشته شد.

کد خبر: ۱۴۱۹۹۴
۱۹:۵۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱

تیراندازی مسلح ناشناس به یک شهروند دلگانی

دیدارنیوز: فرماندار دلگان از تیراندازی افراد مسلح به یک شهروند دلگانی خبر داد و گفت: بر اثر تیراندازی افراد یک شهروند دلگانی جان خود را از دست داد.

بهزاد بامری در این ارتباط اظهار داشت: عصر روز جاری تعدادی افراد مسلح در یکی از خیابان‌های اصلی شهر گلمورتی به سمت یک شهروند تیراندازی کردند که در این درگیری یکی از معتمدین و ریش سفیدان محلی جان خود را از دست داد.

بامری افزود: پس از این حادثه دستگاه‌های انتظامی و قضایی به دنبال شناسایی و دستگیری این افراد شرور هستند.

وی ضمن بیان اینکه افراد شرور جایگاهی در بین مردم ندارند افزود: سارقین و شرورین بدانند که روزی آدم‌ها در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی