تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حملات شدید ترکیه به شمال سوریه

ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد. ارتش ترکیه از ۲۰ نوامبر حملات هوایی و توپخانه‌ای خود را به مناطق شمال سوریه شدت بخشیده است.

کد خبر: ۱۴۱۸۱۸
۰۹:۴۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱

حملات شدید ترکیه به شمال سوریه

دیدارنیوز: ترکیه در جدیدترین حملات به مناطقی در شمال سوریه، روستای «شیخ عیسی» و برخی مواضع نظامی را در شرق شهر «تل رفعت» در شمال استان حلب هدف آتش توپخانه و حملات هوایی قرار داد.

به نقل از المیادین، حملات توپخانه‌ای و هوایی ترکیه به مناطقی در شهر تل رفعت در شمال استان حلب، شدیدترین موج حملات از زمان آغاز عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه بوده است.

این خبر در حالی است که روز گذشته نیز نیرو‌های ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن‌ها حومه استان الحسکه واقع در شمال غرب سوریه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

نیرو‌های ترکیه طی ساعات گذشته مناطق «تل اللبن» و «الکوزلیه» در غرب استان الحسکه را هدف حملات توپخانه‌های قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و ساختمان‌های مسکونی وارد شد.

ارتش ترکیه از ۲۰ نوامبر حملات هوایی و توپخانه‌ای خود را به مناطق شمال سوریه شدت بخشیده است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفته است که این کشور اجرای عملیات زمینی به خاک سوریه را نیز در دست بررسی دارد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی