تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پس از شکست مقابل برزیل رقم خورد

پایان کار «بنتو» در کره‌جنوبی؛ نتیجه عادلانه بود

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از شکست برابر برزیل در جام جهانی از پایان کارش در کره خبر داد و گفت که باخت ۴ بر یک از سلسائو نتیجه عادلانه‌ای بوده است.

کد خبر: ۱۴۱۵۱۳
۰۹:۲۹ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

پایان کار «بنتو» در کره جنوبی

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی کره جنوبی به فعالیت خود در این تیم پایان داد.

پائولو بنتو پس از حذف کره جنوبی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با شکست مقابل برزیل در مرحله یک‌هشتم نهایی همره بود، اظهار داشت: استراتژی ما این بود که بازی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم بازی با سرعت پیش برود، اما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. برزیل بهتر از ما بود و یکی از نامزد‌های قهرمانی جهان است. این نتیجه عادلانه و نُرمال بود و از عملکرد خودمان راضی هستم.

وی با تمجید از بازیکنان کره جنوبی تصریح کرد: پایان بازی چیزی بود که به آن افتخار می‌کنم؛ مانند چهار سالی که ما را به این نقطه رساند. عملکرد بسیار خوبی در مرحله گروهی داشتیم و برای سومین بار در تاریخ کره، به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردیم. زمان استراحت تیم‌ها کم بود و ما به فاصله سه روز بازی کردیم، اما حضور ارزشمندی در این دوره داشتیم. البته در مرحله گروهی شایسته برتری مقابل غنا بودیم و باید امتیاز‌های بیشتری می‌گرفتیم.

سرمربی کره جنوبی درخصوص آینده خود در این کشور بیان کرد: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم، اما دیگر در کره نمی‌مانم. این تصمیم را در سپتامبر گرفتم و آن را به بازیکنان تیم و رئیس فدراسیون کره جنوبی گفتم. من از کار در این چهار سال رضایت دارم. از مربیگری این گروه نمی‌توانم بیشتر از این راضی باشم و به آن افتخار کنم. از اعتماد فدراسیون فوتبال کره سپاسگزارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی