تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است

نماینده اسفراین: دولت قیمت‌ها را کنترل کند

حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است، لذا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت‌ها به خرج دهد.

کد خبر: ۱۴۱۴۳۲
۱۳:۵۵ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

نماینده اسفراین: دولت قیمت‌ها را کنترل کند

دیدارنیوز: امان الله حسین پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه (۱۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امروز داعیه حقوق بشر سر می‌دهند و دم از حقیقت و حقیقت‌یابی می‌زنند بدانند که مردم ایران فراموش نکرده‌اند که همین‌ها میلیون‌ها نفر بیگناه را در هیروشیما، افغانستان، لبنان، فلسطین، یمن و ایران از جمله زنان و کودکان را کشتند و به خاک و خون کشیدند و امروز با همان منابعی که غارت کردند رسانه‌ها را اجیر کرده، حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که پرچم آزادگی را برافراشته است گفت: جمهوری اسلامی مقتدر، اما مظلومانه به مسیر روشن خود ادامه می‌دهد. مشکلات و کمبود‌ها را می‌داند و صدای انتقاد صنفی مردم را می‌شنود همچنان که تاکنون صدای انتقاد کارگران، فرهنگیان و دیگر صنوف را شنیده است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم بار‌ها در میان منتقدین از صنوف مختلف حاضر شدند و انتقاد آن‌ها را با دل و جان شنیده اند، اما دشمنان بدانند آنجا که با نیت پلید براندازی وارد شوند و با اجیر کردن مزدوران داخلی خود بخواهند جنگ داخلی راه انداخته و کشور را به آشوب بکشانند تا به مقاصد شوم خود برسند قاطع برخورد خواهد کرد و جایی تلافی خواهد کرد که فکرش را هم نمی‌توانید کنید.

حسین پور وظیفه امروز مجلس و دولت را سنگین‌تر از هر زمان دیگری دانست و عنوان کرد: گرچه مجلس انقلابی و دولت مردمی تلاش خود را انجام می‌دهند، اما تذکر چند نکته به دولت ضروری است.

وی افزود: امروز گرانی‌ها کمر اقشار ضعیف و متوسط جامعه را شکسته است، چرا دولت جدیت بیشتری در کنترل قیمت‌ها به خرج نمی‌دهد؟ برخی از کالا‌ها بدون حساب و کتاب و بدون نظارت دولت قیمتشان بالا رفته و زندگی را برای مردم سخت کرده است. امروز قیمت مسکن و اجاره مسکن مستاجران و جوانان را از زندگی ناامید کرده و بنابراین دولت باید با جدیت قانون تولید یک میلیون مسکن در سال را دنبال کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی وضعیت دامداران را نگران کننده خواند و گفت: بار‌ها اعلام کرده ام که دولت به وضع دامداران رسیدگی کند، چراکه آن‌ها دام‌های مولدشان را فروخته‌اند و اگر این روند ادامه یابد دامداری در کشور نابود خواهد شد.

حسین پور همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت فرهنگیان و اجرای دقیق و کامل قانون رتبه بندی فرهنگیان که حق آن‌ها است شد و گفت: مجلس یازدهم با وقت گذاری و دقت این قانون را تصویب کردف لذا انتظار می‌رود دولت سریع‌تر این قانون را به صورت کامل اجرایی کند. تعیین تکلیف معلمان حق التدریس، نهضتی‌ها و غیرانتفاعی که عمر و جوانی شان را صرف خدمت کرده‌اند سریع‌تر انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی از مصوبات سفر هیات دولت به این استان نیز تشکر کرد و گفت: این استان نیازمند توجه بیشتر دولت است، چراکه زیرساخت‌های این استان ضعیف است و پروژه‌های بسیاری وجود دارد که سال‌ها است که شروع شده، اما هنوز به اتمام نرسیده اند. محصولات کشاورزی و دامی استان به دلیل نبود صنایع تبدیل و نگهداری بدون ارزش افزوده به استان‌های دیگر صادر می‌شوند، لذا از دولت مجدانه تقاضا داریم مصوباتی را که در این استان تصویب کرده و به مردم ابلاغ و اطلاع رسانی شده سریع‌تر اجرایی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی