تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پایان کار «فغانی» در جام جهانی؟

در شرایطی که علیرضا فغانی داور مطرح کشورمان رویای قضاوت در فینال جام جهانی را دارد، یک خبرنگار بولیویایی مدعی شده که فغانی به همراه دانیل زیبرت دیگر در قطر سوت نخواهند زد.

کد خبر: ۱۴۱۴۲۳
۱۲:۱۸ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱

پایان کار «فغانی» در جام جهانی؟

دیدارنیوز: یک خبرنگار بولیویایی مدعی شد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت دیگر در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سوت نخواهند زد.

تیم ملی فوتبال اروگوئه در حالی به خاطر تنها یک گل زده کمتر از صعود از گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازماند که شاگردان دیه‌گو آلونسو معتقد بودند در دو بازی این تیم دو پنالتی‌شان گرفته نشد و یک پنالتی هم به ناحق علیه آن‌ها گرفته شد. کره جنوبی که امتیاز و تفاضل گلش با اروگوئه یکسان بود، تنها به خاطر گل‌زده بیشتر راهی دور بعد شد.

آن‌ها معتقد بودند که علیرضا فغانی داور ایرانی بازی با پرتغال حتی با وجود استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) به اشتباه پک پنالتی به سود حریف گرفت و در بازی با غنا در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی قطر هم دانیل زیبرت آلمانی دو پنالتی اروگوئه را نادیده گرفت.

آگوستین سوارس خبرنگار بولیویایی با اشاره به این موضوع خبر داد که علیرضا فغانی و دانیل زیبرت به دلیل اشتباهاتی که به ترتیب در قضاوت‌های خود در بازی‌های اروگوئه مقابل پرتغال و غنا مرتکب شدند، دیگر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سوت نخواهند زد و فیفا قصدی برای استفاده از آن‌ها ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی