تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

هزینه‌های حمایت از «اوکراین» برای اروپا

دبیرکل ناتو گفت، حمایت‌های مالی و نظامی کشور‌های غربی از کی‌یف "هزینه‌هایی" دارد، اما از طرفی چنین حمایت‌هایی هم "ضروری" هستند.

کد خبر: ۱۴۱۰۵۹
۱۶:۲۸ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

هزینه‌های حمایت از «اوکراین» برای اروپا

دیدارنیوز: ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اذعان کرد: افزایش قیمت‌های قبوض انرژی و مواد غذایی بدین معناست که لحظات دشوار برای بسیاری از خانوار‌ها در اروپا فرا رسیده است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دبیرکل ناتو افزود: با این حال علی‌رغم این قیمت‌های بالا، کشور‌های اروپایی باید به ارسال تجهیزات نظامی به کی‌یف ادامه دهند، زیرا بهترین راهکار برای حفظ صلح، حمایت از اوکراین است.

استولتنبرگ در پایان با اشاره به کمک‌های نظامی آلمان به اوکراین گفت: سامانه‌های دفاع هوایی و تسلیحات آلمانی جان بسیاری را نجات می‌دهد.

مسکو پس از تجاوز نظامی به اوکراین، بار‌ها به کشور‌های غربی هشدار داده که از ورود به این جنگ خودداری کنند و خودشان را به طرفی در این درگیری تبدیل نکنند، اما با این حال، اتحادیه اروپا، آمریکا و ائتلاف نظامی ناتو کمک‌های مالی و نظامی متعددی را به اوکراین ارسال کرده‌اند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد، ارسال تسلیحات به کی‌یف به مذاکرات میان اوکراین و روسیه کمک نخواهد کرد و در عوض تاثیر منفی بر مذاکرات خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی