تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هلند ۱ - اکوادور ۱؛ لاله‌های پژمرده در شب وداع قطر!

تیم ملی هلند در دیدار امشب برابر اکوادور نمایش ضعیفی ارایه کرد و در ۹۰ دقیقه تنها دو شوت داشت تا برابر حریف آمریکای جنوبی خود متوقف شود.

کد خبر: ۱۴۰۹۵۳
۲۱:۲۹ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

هلند - اکوادور

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی اکوادور پس از پیروزی در افتتاحیه جام جهانی، نمایشی تحسین‌برانگیز برابر هلند داشت و لاله‌های نارنجی را متوقف کرد.

در جدالی که به نظر می‌رسید مردان فن‌خال کار سختی برای دومین برد خود نداشته باشند، اکوادور در آمار شوت‌ها کاملا برتر نشان داد؛ ۱۴ شوت و ۴ ضربه در چارچوب در حالی که هلند تنها ۲ شوت برجای گذاشت و یکی در چارچوب که گل شد!

گاکپو در دقیقه ۶ به زیبایی دروازه اکوادور را فرو ریخت و آن طرف انر والنسیا که مقابل قطر دبل کرده بود و در جام‌های جهانی اخیر مردی برای تمام فصول کشورش بوده، گل تساوی را در دقیقه ۴۹ زد تا یک امتیاز ارزشمند برای اکوادوری‌ها ثبت شود.

به این ترتیب، هلند و اکوادور با ۴ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه نخست باقی ماندند تا قطرِ بدون امتیاز و میزبان جام جهانی رسما از مسابقات حذف شود. سنگال هم با سه امتیاز به بازی آخرش با اکوادور امیدوار است.

هلند - اکوادورهلند - اکوادور

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی