تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نظر رئیس‌جمهوری مصر درباره ماندن در قدرت تا ابد

رئیس‌جمهوری مصر موضع جدیدی درباره ماندن حکام در قدرت تا ابد مطرح کرد.

کد خبر: ۱۴۰۷۰
۱۰:۳۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۷
نظر رئیس‌جمهوری مصر درباره ماندن در قدرت تا ابددیدارنیوز - جوانی به نام محمود از گینه در همایش جهانی جوانان در شهر شرم الشیخ مصر سؤالی از عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر درباره رهبرانی  که می‌خواهند تا ابد در قدرت بمانند، پرسید. پاسخ سیسی به این سؤال خیلی غیرمنتظره بود. وی گفت: ابدی وجود ندارد، ابد پایان عمر انسان است. ابد مطلقی وجود ندارد. همه می‌میرند و حاکم ۱۰۰ یا ۲۰۰ سال در قدرت نمی‌ماند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی این سخنان سیسی را به سخره گرفتند. برخی می‌گویند، پاسخ سیسی نشان دهنده این است که او می‌خواهد در قدرت بماند. برخی نیز وی را به سخره گرفته و جواب او را جوابی فلسفی برای فرار از سؤال مورد نظر دانستند.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در این باره نوشت: محمود بعد از شنیدن پاسخ سیسی سکته کرد. یک کاربر دیگر نوشت: سؤال مهم‌تر این است که محمود الآن کجاست؟

اظهارات سیسی جنجال گسترده‌ای را در داخل و خارج مصر به راه انداخته است. برخی این اظهارات را مقدمه‌ای برای تصمیمات بعدی و برخی آن را اظهاراتی بی‌ارزش می‌دانند که نباید به آن توجه کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی