تیتر امروز

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد
در دهمین برنامه دیدار اندیشه گفت‌وگو با یک استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

محمد حسن موحدی ساوجی:حکومتی که رضایت اکثریت را ندارد اسلامی نیست/خداوند به پیامبرش هم‌حق تحمیل حکومت را نداد

دیدار اندیشه در دهمین برنامه خود میزبان محمد حسن موجدی ساوجی، استاد دانشگاه و حوزه بود، او معتقد است: از کافران نیز نمی‌توان حق حیات، حق آزادی اندیشه، حق تعیین سرنوشت، حق مالکیت و تحصیل را سلب...
المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو
این گزارش بروز رسانی می‌شود

المپیک پاریس؛ حذف شمشیرباز ایران/ پرش دیدنی الفتی/ تمرین هانیه رستمیان +ویدیو

بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ از امروز (شنبه) رسما آغاز شده و نمایندگان پرامید ایران در چند رشته از جمله قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به میدان خواهند رفت و در تیراندازی هم هانیه...

ورود سازمان بازرسی به قراردادهای استقلال و پرسپولیس

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستند.

کد خبر: ۱۴۰۳۱۹
۲۰:۵۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱

ورود سازمان بازرسی به قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

دیدارنیوز: بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.

لقمان کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد و گفت: بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

او با بیان اینکه این هیئت از هفته گذشته در باشگاه دولتی استقلال مستقر شده است، گفت: سازمان کل کشور بر اساس وظایف نظارتی خود، با استقرار هیئت بازرسی در این باشگاه میزان درآمد و هزینه کرد، وضعیت قرارداد‌های بازیکنان و سایر عوامل تیم و همچنین حامیان مالی باشگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد؛ بنابراین گزارش، بازرسان سازمان بازرسی کل کشور در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس هم مستقر بوده و در حال بررسی قرارداد‌ها و هزینه کرد مالی این باشگاه هستند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی