تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
گل‌محمدی غایب بزرگ هفته یازدهم

لیگ برتر، گودبای پارتی سرد قطر!

یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر از این جهت دارای اهمیت است که پس از آن لیگ تعطیل می شود و تیم ملی ایران خود را برای رقابتهای جام جهانی آماده خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۹۴۱۲
۱۴:۱۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱

لیگ برتر، گودبای پارتی سرد قطر!

 

دیدار نیوز ـ شقایق آسیایی: رقابت‌های لیگ برتر پس از پنج هفته بدون تماشاگر بودن سرانجام این هفته متوقف می‌شود تا پس از رقابتهای جام جهانی پیگیری شود.

هفته یازدهم لیگ، ظرف روزهای پنجم و ششم آبان با ۸ دیدار پیگیری می شود. در مهم‌ترین دیدارهای امروز پنج شنبه، پرسپولیس به مصاف مس کرمان می‌رود. پرسپولیس صدر نشین در حال آماده این دیدار می شود که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم، به دلیل ابتلا به کرونا، غایب بزرگ قرمزها است.

پرسپولیس البته کار سختی مقابل مس نخواهد داشت چون این تیم با ۵ باخت، ۳ تساوی و تنها دو برد در رده سیزدهم جدول قرار دارد و حریف سختی برای پرسپولیس به حساب نمی آید.

از دیگر دیدارهای مهم امروز می توان به مصاف فولاد و گل‌گهر اشاره کرد. گل گهر در رده چهارم جدول و فولاد با یک بازی کمتر در رده نهم جدول قرار دارد. اما آنچه این دیدار را پر اهمیت می کند. رویارویی امیرقلعه نویی و جواد نکونام است. استاد و شاگردی که در مقطعی هم روبروی یکدیگر هم قرار گرفتند و به طور حتم علاوه بر جمع آوری امتیاز به خواباندن مچ هم نیز فکر می کنند.

در دو بازی باقی مانده صنعت نفت در ابادان به مصاف پیکان می رود و این دیدار از این لحاظ دارای حساسیت هست که هواداران صنعت از عملکرد فیروز کریمی رضایت ندارند و این بازی می تواند تکلیف ماندن و یا رفتن فیروز خان را مشخص کند.

در آخرین دیدار ۵ آبان، تراکتور در خانه میزبان ملوان است. تراکتور پس از باخت هفته گذشته مقابل سپاهان بدون تردید از این بازی خانگی به دنبال کسب سه امتیاز است. ملوان هم برای فاصله گرفتن از قعر جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

جمعه، نیمه دوم!

اما دیدارهای هفته یازدهم فردا و در روز جمعه نیز پیگیری می شود. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها هوادار میزبان استقلال است. استقلال پس از تساوی هفته گذشته مقابل آلومنیوم اراک، به رده سوم جدول سقوط کرد و حالا برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی باید با به برد مقابل هوادار فکر کند که به نوعی ترکیبی از استقلالی‌ها هم هست. هر چند تیم هوادار در رده دهم جدول قرار دارد و نمی‌تواند حریف سختی برای استقلال به حساب بیاد، ولی حضور ساکت الهامی مربی این تیم که همیشه گربه سیاه استقلال بوده می تواند نکته چالش برانگیز این بازی باشد. از طرفی استقلال بعد از این دیدار باید خودش را برای سوپرجام مقابل نساجی آماده کند. تیمی که در این چند هفته، رقیبان پر قدرتش را پشت سر گذاشته است. پس استقلال هم نیاز دارد تا با نتیجه گرفتن در لیگ با روحیه خوب به دیدار سوپر جام برود.

در دیگر دیدار مهم روز جمعه می توان به مصاف سپاهان و مس رفسنجان اشاره کرد. سپاهان که موفق شده به جایگاه دوم جدول برسد نوسانات هفته‌های ابتدایی را پست سر گذاشته و به تدریج به ثبات می‌رسد. در حال حاضر سپاهان  با ۱۵ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و مس هم پس از پرسپولیس با ۴ گل خورده در زمره بهترین خط دفاع های لیگ محسوب می شود.  پس هوادارن دو تیم می توانند شاهد یک فوتبال خوب و جذاب باشند، منتها از پای تلویزیون.

آلومینیوم نیز باید به دیدار نساجی برود که در دو هفته گذشته با شکست مدعیانی چون گل گهر و فولاد خود را تا رده پنجم بالا کشیده است و مطهری با شاگردانش از حالا برای سوپر جام خط و نشان کشیده اند. آخرین دیدار هم بین تیم‌های ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان برگزار می شود. این دیدار بین تیم‌های دوازدهم و چهاردهم جدول برگزار می شود و حساسیتی برای تیم‌های بالا نشین ندارد.

جدول بازی‌های هفته یازدهم به این شرح است:

پنج شنبه ۵ آبان

تراکتور- ملوان (۱۵:۰۰)

صنعت نفت آبادان ـ پیکان (۱۷:۰۰)

پرسپولیس- مس کرمان (۱۷:۰۰)

فولاد - گل گهرسیرجان (۱۹:۰۰)

جمعه ۶ آبان

هوادار‌- استقلال (۱۶:۰۰)

مس رفسنجان- سپاهان (۱۶:۳۰)

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران (۱۷:۳۰)

ذوب آهن- نفت مسجد سلیمان (۱۸:۳۰)

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی