تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سربازی اجباری به سراغ «BTS» رفت

مدیر برنامه‌های گروه موسیقی «BTS» اعلام کرد اعضای این گروه به ترتیب و با رسیدن به سن قانونی به سربازی اجباری خواهند رفت.

کد خبر: ۱۳۸۸۸۹
۱۵:۲۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

سربازی اجباری به سراغ «BTS» رفت

دیدارنیوز ـ «جین» ۲۹ ساله یکی از اعضای این گروه کی پاپ اهل کره‌جنوبی است که در ماه دسامبر ۳۰ ساله خواهد شد و با توجه به اینکه تاکنون از تمامی وقفه‌های قاونی برای تعویق دوره خدمت سربازی خود استفاده کرده به زودی باید به خدمت برود و حدود دو سال از این گروه جدا خواهد ماند.

سایر اعضا نیز به ترتیب و با رسیدن به سن مورد نظر به خدمت سربازی اعزام خواهند شد. در کشور کره جنوبی همه مردان ۱۸ تا ۲۸ سال باید به مدت ۱۸ تا ۲۱ ماه به خدمت سربازی اجباری بروند. در این میان قهرمانان المپیک و رقابت‌های آسیایی و همچنین موسیقیدانان کلاسیک که موفق به کسب جوایز خاصی شوند از خدمت سربازی معاف خواهند شد و برخی از قانون‌گذاران خواستار شامل شدن این قانون برای گروه «BTS» نیز شده‌اند.

گروه موسیقی «BTS» در سال ۲۰۱۳ اولین آلبوم خود را منتشر کرد که به سرعت به شهرت جهانی شگفت‌انگیزی دست یافت و سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.

دولت کره جنوبی با توجه به شهرت جهانی این گروه موسیقی، آن‌ها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو جهانی سال ۲۰۳۰ برای این کشور انتخاب و معرفی کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی