تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قطر میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد؛ انصراف ایران از ۲۰۲۷!

طبق روال سال‌های گذشته، ایران بازهم در رقابت با کشور‌های دیگر برای میزبانی از رویداد‌های مهم فوتبال قاره آسیا، از نامزدی خود کنار کشید. با انصراف ایران و چند کشور دیگر از نامزدی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷، عربستان و هند دو گزینه نهایی میزبانی این مسابقات هستند. میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هم به قطر رسید؛ کشوری که میزبان جام جهانی است و دوره قبلی در آسیا به قهرمانی رسیده اما کشورمان هنوز مشکلات زیرساختی و ورود تماشاگران زن و .. را حل نکرده.

کد خبر: ۱۳۸۸۶۲
۰۹:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

قطر میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد؛ انصراف ایران از ۲۰۲۷!

دیدارنیوز: میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به قهرمان دوره گذشته این مسابقات رسید.

فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را دریافت کرده است.

پیش‌تر قرار بود کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (دوشنبه) درباره میزبان مهم‌ترین مسابقات فوتبال قاره کهن در رده ملی تصمیم‌گیری کند که قطر، کره جنوبی و اندونزی، نامزد‌های اصلی میزبانی رقابت‌ها بودند.

قطر پیش‌تر میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۱ را هم بر عهده داشت.

مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار بود در کشور چین برگزار شود که چینی‌ها به دلیل شیوع کرونا، انصراف خود را از میزبانی این رقابت‌ها اعلام کرد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا از انصراف ایران، استرالیا و ازبکستان از نامزدی میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ خبر داد و اعلام کرد عربستان و هند دو گزینه نهایی میزبانی این مسابقات هستند.

قطر میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد؛ انصراف ایران از ۲۰۲۷!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی