تیتر امروز

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است
دیدار ویژه برنامه‌ای را با حضور نسل دوم مهاجران افغانستانی برگزار کرد

رضایی: این موجی که راه افتاد افغانستان ستیزی نیست، انسانیت‌زدایی است/ حسینی: وام ۱۰۰ میلیونی به افغانستانی‌ها کذب محض است

دیدارنیوز در ادامه مناظره‌ای که درباره مهاجران افغانستانی داشت، این بار در ویژه برنامه جامعه پلاس میزبان دو نفر از مهاجران نسل دوم بود.
باز هم یکی از ما در غربت مرد
افاضات اضافه

باز هم یکی از ما در غربت مرد

عوام‌الملک این هفته از مسعود بابت توجه به فیلتر‌شکن‌فروش‌ها تشکر کرده و با اشاره به درگذشت «فریدون» در غربت می‌گوید که مردن ما عوام، خیلی هم برای خواص مساله مهمی نیست.
ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ادعای اسرائیل؛ به ایران حمله می‌کنیم/ ایران: پاسخ کوبنده‌تر خواهیم داد/ اجماع داخلی برای تصویب FATF

این سی‌ و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پرسپولیس صفر - تراکتور ۱؛ زهر یک پرسپولیسی به صدرنشین!

تیم صدرنشین پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز به میدان رفت و در دیداری پراتفاق شکست را پذیرفت تا اولین باخت فصل را در شبی تجربه کند که ترابی یک پنالتی بحث‌برانگیز را از دست داد. عباس‌زاده، مهاجم تراکتور که یک پرسپولیسی متعصب است مقابل تیم سابقش انگیزه‌های زیادی داشت و در نهایت زهرش را به صدرنشین لیگ ریخت.

کد خبر: ۱۳۸۱۶۰
۱۷:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - تراکتور صفر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر تراکتور با یک گل تن به شکست داد تا تنور لیگ دوباره داغ شود.

سرخ‌ها با وجود این شکست به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول باقی ماندند.

اطلاعات بازی

هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر
تیم داوری: داوران: موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم و حسین زیاری
ناظر: حسن کامرانی‌فر

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، حجت حق وردی، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، مهدی هاشم‌نژاد و محمد عبا‌س‌زاده

سرمربی: قربان بردیف

شرح گل:
پرسپولیس ۰ - تراکتور ۱ (محمد عباس‌زاده- دقیقه ۷۵): پاس اشتباه لوکادیا به گوستاوو رسید و او با پاس تک ضرب عباس زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه اول او را بیرانوند گرفت و ضربه بعدی در درون دروازه قرار گرفت.

اخطارها:

علی نعمتی (۲) پرسپولیس

ریکاردو آلوز (۸۰) تراکتور

اخباری (۸۴) تراکتور

حواشی بازی:

*تعدادی از داوران خانم که در نزدیکی ورزشگاه آزادی کلاس داوری را پشت سر می‌گذاشتند، با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

*به جز مهدی ترابی، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس تقریبا همه بازیکنان با مچ بند مشکی وارد زمین شده‌اند.

*بخشی از پروژکتورهای ورزشگاه آزادی هنوز روشن نشده و به همین دلیل بعد از حدود نیم ساعت از سوت آغاز بازی خبری نیست.

این دیدار با تاخیر ۳۳ دقیقه‌ای از ساعت ۱۸:۰۳ آغاز شد.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱: ارسال تراکتوری‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه واگنین به بیرون رفت.

دقیقه ۷: مهدی هاشم‌نژاد پس از دریبل مدافع پرسپولیس، شوتزنی کرد که بیرانوند به شکلی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۰: ارسال صادقی روی دروازه تراکتور پس از دفع ناموفق توپ توسط مدافعان به لوکادیا هلندی رسید که این مهاجم ارسال خوبی نداشت و ضربه‌اش از بالای دروازه اخباری به اوت رفت.

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - تراکتور صفر

دقیقه ۲۹: پاس زیبای ترابی به سروش رفیعی، با ضربه فنی هافبک پرسپولیس همراه بود، اما توپ در چارچوب دروازه تراکتور نبود. تراکتور در نیم ساعت اول این دیدار عقب نشسته و دفاع می‌کند و چشم به ضدحمله دارد.

دقیقه ۴۱: حمله تراکتور به دروازه پرسپولیس نتیجه‌ای نداشت و بیرانوند نظاره‌گر خارج شدن توپ از کنار دروازه‌اش بود.

نیمه اول این دیدار کم اتفاق و کم موقعیت با تساوی بدون گل به اتمام رسید. حاشیه مهم بازی تاخیر ۳۳ دقیقه‌ای در آغاز بازی به دلیل مشکل پروژکتورهای ورزشگاه آزادی بود.

دقیقه ۵۶: شکاری پس از اینکه توپ را در اختیار گرفت، در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس شوت زد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند عبور کرد.

دقیقه ۵۸: پاس عرضی عالی صادقی به اسماعیلی‌فر رسید، اما ضربه بازیکن پرسپولیس را اخباری به خوبی دفع کرد تا دروازه تراکتور بسته بماند.

دقیقه ۶۲: مهدی هاشم‌نژاد در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و بعد از یک دریبل موفق شوتزنی کرد که پورعلی‌گنجی جلوی توپ ایستاد و یک کرنر شکل گرفت.

دقیقه ۶۴: محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور با یک قیچی برگردان دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که ضربه تماشایی او به تیر دروازه برخورد کرد و گلی به ثمر نرسید.

دقیقه ۷۰: بیرانوند ضدحمله تراکتور را با آرامش و خونسردی جالب خود مهار کرد و پس از رسیدن توپ به لوکادیا این بازیکن هلندی به سمت دروازه اخباری شوت زد که ضربه او به تیر دروازه خورد و توپ برگشتی هم نتیجه‌ای برای پرسپولیس به همراه نداشت.

دقیقه ۷۵: عباس‌زاده در ضدحمله به دروازه پرسپولیس هجوم برد و پس از دفع توپ اول توسط بیرانوند، در بار دوم توانست به راحتی دروازه صدرنشین لیگ را باز کند و پس از گلزنی شادی نکرد.

دقیقه ۸۴: در صحنه‌ای که تراکتوری‌ها اعتراض شدیدی به بنیادی‌فرد داور بازی داشتند، او یک پنالتی بحث‌برانگیز برای پرسپولیس اعلام کرد.

دقیقه ۸۹: اخباری با واکنشی خوب ضربه پنالتی مهدی ترابی را مهار کرد تا تراکتوری‌ها حسابی شادی کنند.

تیم پرسپولیس در دقایق پایانی تلاش زیادی کرد تا گل عباس‌زاده را جبران کند اما هر چه زد به در بسته خورد و تراکتور با سه امتیاز ارزشمند تهران را ترک کرد.

با شکست پرسپولیس، مدعیانی چون استقلال و سپاهان که در این هفته برابر گل گهر و هوادار به پیروزی رسیدند، بیشترین نفع را بردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی