تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حواشی تمام‌نشدنی بازی پرسپولیس و فولاد

شبی که شرم از آزادی فرار کرد!

بازی پرسپولیس و فولاد فارغ از نتیجه تساوی دو تیم، حواشی زیادی به دنبال داشت و شبی تلخ و نفرینی را به واسطه رفتار عده‌ای از تماشاگران رقم زد.

کد خبر: ۱۳۵۸۲۱
۱۴:۴۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

شبی که شرم از آزادی فرار کرد!

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: حضور هواداران پرشور پرسپولیس در استادیوم بیشتر از آنکه به نفع پرسپولیس شود به خاطر فحاشی به بازیکن و مربی حریف برای این تیم مشکل ساز شد و حتی احتمال محرومیت قرمزها از بازی‌های خانگی نیز وجود دارد. ۱۰ نکته از این بازی پر از خشم و فریاد را مرور می کنیم:

۱.علیرضا کوشکی که به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم برای فولاد به زمین آمده بود روی دو صحنه به فاصله ۵ دقیقه روی بازیکنان پرسپولیس خطا کرد. در صحنه اول کارت زرد گرفت و در صحنه دوم با کارت قرمز قاضی میدان پیام حیدری روبرو شد. نیامده بیرون رفت!

۲.مدتی است که حواشی در مورد علی کریمی در فضای مجازی به وجود آمده. هواداران پرسپولیس در دقیقه دقیقه ۸ بازی به یاد شماره پیراهن علی کریمی که ۸ بود، بار روشن کردن چراغ‌های موبایل و صدا کردن نام علی کریمی حمایت خودشان را از او در جریان جدال لفظی با یک روحانی نشان دادند. موضوع علی کریمی به کنفرانس خبری کریم باقری هم کشیده شد و پاسخ مربی پرسپولیس نیز ناخواسته از تلویزیون پخش شد.

۳.در دقیقه ۳۹ بازی، علیاری در یک موقعیت تک به تک با بیرانوند توسط دروزاه بان پرسپولیس سرنگون شد ولی داور خطایی اعلام نکرد و این مسئله موجب اعتراض نیمکت فولاد مخصوصا جواد نکونام شد. همین موضوع جرقه‌ای شد تا اولین توهین‌ها روی سکو بر علیه جواد نکونام شکل بگیرد و پس از آن به سایر نیمکت‌نشینان فولاد مهدی هاشمی نسب و حسین کعبی هم سرایت کند. در ادامه بازیکنان داخل زمین مثل وریا غفوری و کوشکی هم از این رفتار تماشاگران بی‌نصیب نماندند و باران الفاظ ناشایست به آنها هم بارید. فولادی‌ها از اتفاقات بازی با پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند و معلوم نیست چه تنبیهی برای هواداران اعلام شود اما شاید اگر انرژی تماشاگران در جای درست و به بازیکنان خودی در جریان بازی منتقل می‌شد، نتیجه بهتری برای قرمزها به دست می‌آمد.

۴. دیدار پرسپولیس و فولاد آخرین جلسه از محرومیت یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها بود که به اتفاقات دربی برگشت فصل گذشته مربوط هست زمانی که او در صحنه گل تساوی استقلال وسط زمین پرید و با داور درگیر شد. به طور حتم نبود او در ۴ دیدار آخر فصل قبل و ۲ دیدار ابتدایی از فصل جدید ضرر زیادی را به پرسپولیس زد. البته رفتار ساپینتو به خصوص در بازی با ملوان و لگد او به برانکارد هلال احمر تنها بخاطر شادی گل آنها هم نشان می دهد که این مربی پرتغالی هم مستعد محرومیت‌های طولانی از جانب کمیته انضباطی هست.

شبی که شرم از آزادی فرار کرد!

 

۵. در حالی که پیش از شروع بازی پرسپولیس و فولاد جواد نکونام و کریم باقری که هر دو سابقه پوشیدن پیراهن شماره ۶ را داشتند. قدم‌زنان با هم به زمین آمدند اما در روند بازی هیچ نشانی از دوستی بین دو تیم یا هوادارانشان وجود نداشت.

۶. ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، برای دومین هفته پیاپی در استادیوم حاضر شد و بازی تیم‌ پرسپولیس را از نزدیک در استادیوم آزادی تماشا کرد. مورایس در هفته اول نیز در ورزشگاه فولاد‌شهر هم بازی دو تیم‌ ذوب‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد.

۷.لوکادیا مهاجم گرانقیمت پرسپولیسی‌ها که در هفته گذشته به تمرینات این تیم اضافه شده هنوز در تمرینات گروهی حضور مستمری نداشته. او به صلاحدید گل محمدی حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم حاضر نبود، اما حسابی با هواداران پرسپولیس و استادیوم آزادی سلفی و فیلم گرفت.

۸.گفته می‌شود که شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال شب گذشته وارد ایران شده تا با قرمزها وارد مذاکره شود.

۹.درویش مدیر عامل پرسپولیس پس از اتمام ‌بازی تیمش و برای آنکه در دام خبرنگاران نیفتد، به حالت دو، VIP ورزشگاه را ترک کرد.

۱۰.مهدی هاشمی نسب مربی فولاد که پس از پایان بازی از توهین‌های هوادارن پرسپولیس ناراحت بود به سمت دروازه‌ای که در دربی به پرسپولیس گل زده بود رفت و زمین آن را بوسید و گفت انتقامش را سالها پیش یعنی در دربی سال ۷۹ از پرسپولیس گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی