تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

محمود عباس: قدس و فلسطین فروشی نیستند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سی‌امین نشست مرکزی شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اعلام کرد که قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیستند.

کد خبر: ۱۳۴۳۴
۱۲:۵۸ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سخنرانی خود در نشست شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در رام‌الله اعلام کرد: قدس و فلسطین فروشی و قابل سازش نیستند.

عباس ضمن سرزنش تحریم‌کنندگان شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین گفت: ننگ بر شما.

وی همچنین گفت: اگر اعلامیه بالفور محقق نشود، معامله قرن نیز محقق نمی‌شود.

عباس همچنین تاکید کرد: ما به اصولمان پایبندیم، در سرزمین خود ایستادگی می‌کنیم، اشتباهات ۴۸ و ۶۷ را تکرار نمی‌کنیم و بر این باور هستیم که قدس تنها پایتخت فلسطین است.

محمود عباس تصریح کرد: شهرک‌سازی از همان ابتدا غیرقانونی بود و باید سرزمینمان را به خودمان بازگرداند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تاکید کرد: کشوری بدون غزه وجود ندارد و تشکیل کشور در مرزهای موقت را رد می‌کنیم.

 عباس همچنین گفت: حقوق شهدا و اسیران خط قرمز ما است و اجازه آسیب زدن به آن را هرگز نخواهیم داد و این امر برای ما مقدس است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی