تیتر امروز

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد
گفتگوی ویژه دیدارنیوز با یک تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا درباره مذاکرات مسقط

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر ارشد مسائل ایالات متحده در گفتگوی ویژه دیدارنیوز، پیرامون مذاکرات ایران و آمریکا در عمان، ابعاد و دامنه تحولات این مذاکرات را مورد بررسی قرار داده است.
«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟» عنوان نشستی بود که به همت پژوهشکده مطالعات پیشرفته‌ خاورمیانه با همکاری حلقه‌ی مطالعاتی‌ یک چند، در محل این پژوهشکده برگزار شد.
گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران
امروز ایران و آمریکا در عمان گفتگو کردند

گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران

امروز شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۴، مذاکرات غیرمستقیم میان مقامات ایران و آمریکا در کشور عمان برگزار شد و قرار است این گفتگوها هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.. عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان و استیو...

سرمایه‌گذاری در آموزش چند دلار به اقتصاد جهانی می‌افزاید؟

سرمایه‌گذاری در آموزش می‌تواند ۲.۵۴ تریلیون دلار به اقتصاد جهانی اضافه کند.

کد خبر: ۱۳۴۱۶۳
۱۴:۵۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری در آموزش چند دلار به اقتصاد جهانی می‌افزاید

دیدارنیوز ـ زمانی که تحصیلات به دلیل کووید-۱۹ به طور گسترده مختل شد، بسیاری از کودکان از قبل با اختلال ناشی از تغییرات آب‌وهوا و انقلاب صنعتی چهارم مواجه بودند. جامعه برای توانمند ساختن کودکان برای شکوفایی، باید بر ایجاد سیستم‌های یادگیری تمرکز کند که مهارت‌های مورد نیاز آن‌ها را در حال حاضر و آینده توسعه دهد.

اثرات پیچیده این بیماری همه‌گیر، نابرابری‌های از قبل موجود و تغییرات سریع تکنولوژیکی انقلاب صنعتی چهارم، بدین معناست که بازگشت به وضعیت موجود نه تنها خطر تضعیف بهبود اقتصاد جهانی را به همراه دارد، بلکه مانع از پتانسیل یک نسل کامل می‌شود. برای توانمندسازی کودکان برای شکوفایی، باید بر ایجاد سیستم‌های یادگیری تمرکز کنیم که مهارت‌هایی را که کودکان، خانواده‌ها، جوامع و جوامع واقعا برای امروز و فردا به آن نیاز دارند، توسعه دهد.

این چشم‌انداز مجمع جهانی اقتصاد بر این است تا کودکان به مهارت‌هایی مانند تفکر انتقادی، حل مسئله، خلاقیت و همکاری دست پیدا کنند. نتایج‌ای موضوع نه تنها برای کودکان، بلکه برای اقتصاد نیز مفید است.

به نقل از ویفروم، بازی طبیعی‌ترین روشی است که کودکان نه تنها خواندن و نوشتن را یاد می‌گیرند، بلکه از نظر جسمی، اجتماعی، شناختی، خلاقانه و عاطفی نیز رشد می‌کنند. با این حال، این به طور گسترده در سیستم‌های آموزشی منعکس نشده است. تغییر سیستم‌ها برای انعکاس بهتر این رابطه بین یادگیری و بازی مستلزم تغییر ذهنیت و همچنین همکاری والدین، معلمان و سیاست گذاران است.

سرمایه‌گذاری روی نیروی کار و حمایت از معلمان برای آموزش به روش‌های جدید با استفاده از روش‌های نوین تدریس، برای باز کردن این مهارت‌ها ضروری است. چنین روش‌هایی باعث ایجاد انگیزه می‌شود و اطمینان می‌دهد که کودکان کنجکاوی و هیجان خود را برای یادگیری حفظ می‌کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اقتصاد جهانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی