تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

طارمی پس از گلزنی مقابل موناکو: برای قهرمانی در سوپرجام آماده می‌شویم

مهدی طارمی، ستاره گلزن تیم پورتو در دیدار دوستانه برابر موناکو گلزنی کرد تا پرتغالی‌ها به برتری برسند. مهاجم ایرانی پس از این بازی گفت: سخت تلاش کردیم و حالا خودمان را برای اولین بازی رسمی فصل و قهرمانی (سوپرجام) آماده می‌کنیم. می‌خواهیم در دیدار بعدی بهتر از امروز باشیم.

کد خبر: ۱۳۴۱۳۶
۱۰:۱۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

طارمی پس از گلزنی مقابل موناکو: برای قهرمانی در سوپرجام آماده می‌شویم

دیدارنیوز: قهرمان فصل گذشته فوتبال پرتغال با گلزنی مهاجم ایرانی خود بر موناکو غلبه کرد.

تیم فوتبال پورتو که خود را برای دفاع از قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی پرتغال آماده می‌کند، شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه و در ورزشگاه دراگائو مقابل موناکو صف‌آرایی کرد و به برتری ۲ بر یک دست یافت.

مهدی طارمی که از ابتدا تا دقیقه ۶۸ مسابقه در زمین حضور داشت، یک ضربه پنالتی برای پورتو گرفت و گل نخست شاگردان سرجیو کونسیسائو را در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

مهاجم تیم ملی کشورمان پس از این مسابقه اظهار داشت: این برای ما یک بازی عالی و اولین دیدار پورتو در ورزشگاه دراگائو بود که هواداران زیادی هم آمده بودند. سخت تلاش کردیم و حالا خودمان را برای اولین بازی رسمی فصل و قهرمانی (سوپرجام) آماده می‌کنیم. می‌خواهیم در دیدار بعدی بهتر از امروز باشیم. فکر می‌کنم عملکرد خوبی برابر موناکو داشتیم و تلاش کردیم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

طارمی به دیدار شنبه شب پورتو برابر توندلا در سوپرجام پرتغال اشاره کرد و گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنم. برای قهرمانی سوپرجام روی آن‌ها حساب کرده‌ایم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی