تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کیفیت هوای پایتخت؛ همچنان «ناسالم»

باوجود کاهش میزان غلظت ذرات معلق در هوا، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد خبر: ۱۳۲۹۶۶
۱۸:۲۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۱

کیفیت هوای پایتخت؛ کاهش آلودگی اما همچنان «ناسالم»

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا، از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمدمهدی میرزایی قمی، با اعلام اینکه افزایش غلظت گرد و غبار در هوای پایتخت از ساعات پایانی روز شنبه (۱۱ تیرماه) شدت گرفت، گفت: غلظت آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۱۰ میکرون افزایش قابل توجهی داشت؛ به‌نحوی که شاخص برخط این آلاینده در ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه (۱۲ تیرماه) به عدد ۳۳۴ رسید.

وی با اشاره به اینکه پس از این ساعت، به‌تدریج از میزان غلظت ذرات معلق کاسته شد تا ظهر روز یکشنبه که شاخص برخط آلاینده مذکور در عدد ۱۴۶ قرار گرفت، اظهارکرد: این پدیده موجب شد تا شاخص ۲۴ ساعته شهر تهران در ساعت ۱۱ روز جاری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۷۴ به شرایط ناسالم برای همه افراد برسد و در کنار آن، شاخص آلاینده ذرات معلق کوچک‌تر از ۲.۵ میکرون نیز با عدد ۱۵۰ در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از عموم شهروندان تقاضا کرد تا با استفاده از داده‌های مربوط به شاخص برخط آلاینده‌ها از آخرین میزان آلاینده‌ها در شهر مطلع شوند و ضمن خودداری از تردد‌های غیر ضرور، الزامات شرایط هوای ناسالم را مد نظر قرار دهند و رعایت کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی