تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

حضور آقای‌گل در پرسپولیس منتفی شد؛ توافق «منشا» با مس!

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای که در روزهای اخیر خبرهایی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس منتشر شده بود، با مس رفسنجان به توافق رسید تا باز هم در این تیم به میدان برود.

کد خبر: ۱۳۲۷۹۱
۱۹:۱۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

حضور آقای‌گل در پرسپولیس منتفی شد؛ توافق «منشا» به مس!

دیدارنیوز: آقای گل بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر با باشگاه مس رفسنجان برای تمدید قراردادش به توافق رسید و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد.

گادوین منشا آقای گل فصل قبل لیگ برتر پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با مس رفسنجان برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

منشا طی روز‌های گذشته مذاکراتی را نیز با باشگاه پرسپولیس داشت، اما با این باشگاه به توافق نرسید تا در جمع مسی‌های رفسنجان ماندنی شود.

نکته جالب این است که لوسیانو پریرا مهاجم با تجربه و برزیلی سابق تیم‌های صنعت نفت و سپاهان و کاپیتان فصل گذشته فولاد خوزستان نیز روز گذشته با امضای قراردادی رسمی به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد تا خط حمله این تیم برای فصل جدید رویایی شود.

به گزارش دیدارنیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس امروز اعلام کرد که برای تقویت خط حمله سرخپوشان به دو مهاجم خارجی نیاز دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی