تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

حمایت نجفی از حسینی مکارم

محمدعلی نجفی شهرداری سابق تهران از سمیع‌الله حسینی‌مکارم برای تصدی پست شهرداری تهران حمایت کرده است.

کد خبر: ۱۳۱۸
۱۰:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دست نوشته نجفی در حمایت از حسینی مکارم در حالی منتشر شده است که اعضای شورای شهر تهران فردا یکشنبه 21 اردیبهشت از میان دو گزینه محمدعلی افشانی و سمیع‌الله حسینی مکارم شهردار تهران را انتخاب می‌کنند.

دست‌نوشته نجفی به تاریخ 21 اردیبهشت ماه و درست یک ماه پس از پذیرش دومین استعفایش از کرسی شهرداری تهران نوشته شده که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

با عرض سلامت خدمت سروران عزیزی که از میزان شناخت اینجانب نسبت به جناب آقای حسینی مکارم سوال فرموده‌اند، لازم می‌دانم ضمن سپاس و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران که فرایند انتخاب شهردار را در فضایی خردمندانه و مردم سالار سپری نموده‌اند، اعلام می‌دارم که حدود سی سال است ایشان را از نزدیک می‌شناسم و در موقعیت‌های مختلف مدیریتی از همکاری و معاضدت وی بهره برده‌ام و ایشان را مدیری توانمند، برنامه ریز و تخصص گرا یافته‌ام و در پاکدستی و سلامت مالی و روحیه تواضع و مردمداری وی تردیدی ندارم.

در دوران مسئولیت من در شهرداری تهران خدمات آقای حسینی مکارم در تامین مالی پایدار برای شهرداری و شفاف سازی امورمالی و ایجاد انضباط غیر قابل انکار و بسیار ارزنده است و تعامل ایشان با مسئولان و مدیران شهرداری در سطوح مختلف منجر به تقویت و تشدید روحیه مثبت نسبت به وی در میان مدیران شهرداری شده است. ایشان در فعالیت‌ها و مواضع سیاسی نیز همواره با جریان اصلاح طلب هماهنگ و هم‌راستا بوده‌اند.

در مجموع فکر می‌کنم ایشان به دلیل آشنایی با برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارکنان شهرداری و داشتن توانایی همکاری، هماهنگی و تعامل با سایر مراکز و ارکان و دستگاه‌های اجرایی کشور گزینه مناسبی برای شهرداری تهران می‌باشند و مسلما در صورت انتخاب به این سمت، بنده و بسیاری از اعضای تیم مدیریتی شهرداری با طیب خاطر با ایشان همکاری و همراهی خواهیم داشت.

محمدعلی نجفی»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی