تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
برای گفتگو درباره عضویت اوکراین در اتحادیه

رئیس کمیسیون اروپا وارد کی‌یف شد

اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز شنبه برای دیدار با مقامات اوکراین و گفتگو درباره «مسیر عضویت» این کشور در اتحادیه اروپا وارد کی‌یف شد. مقامات اروپایی قرار است هفته آینده درباره شرایط اوکراین برای عضویت در اتحادیه گفتگو کنند.

کد خبر: ۱۳۱۴۵۲
۲۰:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون اروپا وارد کی‌یف شد

دیدارنیوز: همزمان با افزایش حملات روسیه به شرق اوکراین اورزولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا روز شنبه وارد کی‌یف شد تا با مقامات اوکراین درباره «مسیر عضویت» این کشور در اتحادیه اروپا گفتگو کند.

کی‌یف در همان هفته‌های اول حمله نظامی روسیه تقاضای خود را برای الحاق به اتحادیه اروپا مطرح کرده بود. همزمان، روسیه روز شنبه نخستین گذرنامه‌های روس را در اختیار ساکنان جنوب اوکراین قرار داد.

نخستین گذرنامه‌های روس میان ساکنان خرسون اوکراین توزیع شد
مسکو روز شنبه نخستین گذرنامه‌های روسیه را در اختاز ساکنان شهر خرسون اوکراین قرار داد.

به‌گفته خبرگزاری تاس روسیه در مراسمی که روز شنبه برگزار شد ۲۳ نفر از ساکنان خرسون گذرنامه‌های روسیه را دریافت کردند.

این شهر پیش از این توسط نیرو‌های روسیه اوکراین شد.

فن در لاین برای گفتگو درباره عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا وارد کی‌یف شد
اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز شنبه برای دیدار با مقامات اوکراین و گفتگو درباره «مسیر عضویت» این کشور در اتحادیه اروپا وارد کی‌یف شد.

وی که برای دومین بار از آغاز حمله روسیه به اوکراین سفر می‌کند قرار است با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری این کشور گفتگو کند.

رئیس کمیسیون اروپا هدف از این سفر را «همکاری بر سر موارد لازم» برای عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا خواند. مقامات اروپایی قرار است هفته آینده درباره شرایط اوکراین برای عضویت در اتحادیه گفتگو کنند.

همچنین مقامات کشور‌های اروپایی روز‌های ۲۳ و ۲۴ ژوئن در نشست خود پرونده الحاق اوکراین را بررسی خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی