تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
محمد مخبر خبر داد

خط لوله انتقال «آب دریا» در راه یزد

محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور در دهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی با اشاره به کمبود منابع آب در مناطق مرکزی کشور و اجرای ۴ خط انتقال آب از دریا، گفت: این یک پروژه بزرگ ملی و برای آینده ایران است که باید با همکاری و مشارکت همه ذینفعان به سرانجام برسد. او دستور داد جهت حل مشکل اضطراری تامین آب در این استان، این خط لوله انشعابی هر چه زودتر تا اوائل تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۱۳۱۳۰۴
۱۸:۵۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

خط لوله انتقال «آب دریا» در راه یزد

دیدارنیوز: معاون اول رییس جمهور از کمبود منابع آب به عنوان تهدید و بحرانی برای آینده جهان یاد کرد و گفت: طرح‌های انتقال آب از دریا به مناطق کم آب کشور به عنوان خدمتی بزرگ و ماندگار از دولت سیزدهم به یادگار خواهد ماند.

محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در دهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی با اشاره به کمبود منابع آب در مناطق مرکزی کشور و اجرای ۴ خط انتقال آب از دریا، افزود: این یک پروژه بزرگ ملی و برای آینده ایران است که باید با همکاری و مشارکت همه ذینفعان به سرانجام برسد.

وی پس از ارائه گزارش وزیر نیرو در خصوص انشعاب خط اول انتقال آب دریا از اردکان به یزد، دستور داد جهت حل مشکل اضطراری تامین آب در این استان، این خط لوله انشعابی هر چه زودتر تا اوائل تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

در این جلسه که وزرای نیرو و صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند، گزارشی از میزان پیشرفت تمامی ۴ خط انتقال آب از دریا، جدول زمان بندی اجرای پروژه‌های مرتبط و همچنین روش‌های تأمین منابع مالی این طرح‌ها و برخی مشکلات موجود ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی