تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

از پتروشیمی ایلام تا مینی آن ان جی ال چشمه خوش

اعتماد نجفی سمنانی به جوانان باعث شد، که جوانان متخصص و متعهد ایلام مرزهای پتروشیمی را بشکنند و توانمندی فنی خود را درmini NGL به منصه ی ظهور برسانند

کد خبر: ۱۳۰۸۴۴
۰۱:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

از پتروشیمی ایلام تا مینی آن ان جی ال چشمه خوش

 دیدارنیوز|  به دستور نجفی‌سمنانی مدیر عامل، نظارت گرشاسبی و اجرای صادق خیری و جعفر نوری دو تن از مهندسان جوان پتروشیمی و مدیریت کریمی مدیر اجرایی و وطن‌چی از شرکت هوایار ، پروژه «مینی ان‌جی‌ال» چشمه خوش پس از طی مراحل پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی در مدار تولید قرار خواهد گرفت .با راه‌اندازی این پروژه ضمن جلوگیری از هدر رفت حدود 67 میلیون فوت مکعب گازهای سرچاهی چاه‌های ,A3,A2 منطقه چشمه خوش که از حدود ۲۵ سال پیش در حال سوختن و هدر رفت می باشند بخشی از خوراک واحد الفین ایلام تامین خواهد شد.
مسئولیت راه‌اندازی این مجموعه بر عهده متخصصان پتروشیمی ایلام می‌باشد که در بخش‌های مختلف به درخواست کارفرما سایت و تیم راه انداز پتروشیمی ایلام مستقر در سایت NGL , ارائه خدمات انجام داده است.
در زمینه ایمنی با انجام چندین بازدید و ارائه پانچ های ایمنی مختلف و نظارت بر رفع آنها و همچنین ایجاد فرمت های مختلف پرمیت در تمامی زمینه های مختلف کاری در حال آماده سازی سایت برای اخذ مجوز
‏PSSR(pre start up safety review )
که بالاترین مجوز ایمنی برای راه اندازی واحد های مختلف در صنعت نفت می باشد هستند.

در حوزه برق ضمن حضور کارشناسان پتروشیمی ایلام در این سایت و تهیه پانچ های مختلف و نظارت بر پیمانکار اجرا ، کمک بسیار زیادی به برق دار شدن سایت نمودند.
لازم به ذکر است تمامی ترانس ها و تجهیزات این سایت با نظارت و چک همکاران برق پتروشیمی ایلام برق دار و در سرویس قرار گرفته اند.
کارشناسان پتروشیمی ایلام ضمن ایجاد دفتر فنی توسط کارشناس اعزامی به سایت چشمه خوش ضمن ایجاد و ساخت ۹۰۰ داکیومنت مختلف و انجام نظارت بر عملکرد پیمانکار اجرا کمک بسیار زیادی به سرعت گرفتن اجرای پایپینگ نمودند.
همچنین با توجه به تجربه همکاران پتروشیمی ایلام در راه اندازی های مختلف انجام هیدروتست، flashing, Air blowing و renistat نهایی به میزان 99 درصد پروژه تا این زمان در حال آماده سازی سایت برای انجام O2 free و دریافت گاز می باشند.

 

در بخش ماشینری ، تمامی پمپ ها و تجهیزات دوار این سایت توسط کارشناسان پتروشیمی ایلام Free run ، روغنکاری و انجام MRT
(mechanical run test)شده اند.

 

در زمینه مکانیکال تمامی تجهیزات ثابت شامل درام ها، وسل ها ، تاورها و مخازن مختلف سایت mini NGL چشمه خوش توسط همکاران مکانیکال پتروشیمی ایلام تمیزکاری و internal آنها نصب شده است و سپس bix up آماده دریافت خوراک می باشند.

 

در زمینه ابزار دقیق همکاران پتروشیمی ایلام با اعزام کارشناسان خبره در حال نصب تجهیزات می باشند و با کمک همکاران دفتر فنی ضمن آماده سازی فایل ۹۰۰۰ آیتمی که شامل تمام مراحل نصب و راه اندازی سیستم ابزار دقیق می باشد ، در حال حاضر 50 درصد تجهیزات سایت را نصب و بعد از تکمیل این مرحله ضمن انجام loop cheak , hook up و... آماده استارت سیستم کنترل می باشند.

همکاران پتروشیمی ایلام با تجربه حضور در پیش راه اندازی و راه اندازی های مختلف در منطقه ویژه پارس جنوبی، منطقه ویژه ماهشهر ضمن کمک به پیش راه اندازی و راه اندازی پالایشگاه گاز ایلام و انجام پیش راه اندازی و راه اندازی واحد های یوتیلیتی ، HDPE ، SRU و الفین پتروشیمی ایلام در حال کمک به توسعه صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در سطح استان محروم ایلام می باشند.

برچسب ها: پتروشیمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی