تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ارسال خدمات لجستكی و اماده باش ظرفیت های شركت اروندان در امداد به حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در اولین ساعات حادثه دلخراش ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان، طی تماس تلفنی دکتر خجسته مهر معاون محترم وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان جزییات حادثه و شرایط موجود در صحنه حادثه مورد گفتگو قرار گرفت و مطابق آن اعلام آمادگی جهت انجام هرگونه امداد و کمک رسانی و استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت نفت و گاز اروندان توسط ایشان ابلاغ گردید.

کد خبر: ۱۳۰۲۴۱
۰۹:۴۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه با تماس تلفنی با فرماندار آبادان، ضمن ارسال پیام تسلیت خود، هماهنگی ارسال اولین گروه از خدمات لجستکی این شرکت را انجام داده و اعلام داشت جهت ادامه این خدمات و امداد رسانی ها، حداکثری ظرفیت های لجستیکی، HSE و درمانی شرکت نفت و گاز اروندان و صنعت نفت جنوب در حالت آماده باش قرار دارد.

شایان ذکر است از ابتدای وقوع حادثه، امدادرسانی بهداشت و درمان صنعت نفت به مصدومان حادثه نیز آغاز شده است و هم اکنون ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی